וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה התרברבה שמשפחת ג'רושי נעלמה - ואז הגיע החיסול של בני שלמה

4.10.2022 / 8:30

למרות כל ההתראות והמודיעין שנאסף, ראש ארגון הפשע חוסל באור יום, באין מפריע, לעיני העוברים והשבים. רק בראש השנה התגאה מפכ"ל המשטרה בכך שהצליחו לפרק את משפחת הפשע ג'רושי, ואחרי פחות מחודש מתגלה כי החשודים בחיסול הם בני אותה משפחה

בווידאו: תיעוד חיסול בתחנת דלק באזור/אורי סלע, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א לחוק זכויות יוצרים

למרות התראות חוזרות ונשנות, משטרת ישראל, שהיתה על הזנב של ראשי ארגוני הפשע בארץ, לא הצליחה למנוע אתמול (שני) את חיסולו של העבריין בני שלמה, על פי החשד על ידי ארבעה מבני משפחת הפשע ג'רושי.

בראיון לוואלה בערב ראש השנה אמר המפכ"ל רב ניצב קובי שבתאי, כי הודות לפעילותה של משטרת ישראל, משפחת הפשע ג'רושי נעלמה. "משטרת ישראל אף פעם לא הצליחה לפרק אותן, והיום פירקנו אותן", אמר המפכ"ל והזהיר כי "אין ואקום, שאף אחד לא יתבלבל. גם עם כל הנתונים שאני בא ומדבר עליהם, היום אתה תופס מישהו, מחר בבוקר יש מישהו במקומו".

העבריין בני שלמה בהארכת מעצרו בבית משפט השלום באשקלון. 29 בינואר 2016. בני בן סימון, מערכת וואלה! NEWS
ראש ארגון הפשע, בני שלמה/מערכת וואלה! NEWS, בני בן סימון

אבל העובדות בשטח דיברו אחרת. למרות המודיעין שנאסף 24/7 על מפת הסכסוכים של בני שלמה ויריביו - ראש ארגון הפשע בני שלמה חוסל, לאור יום, באין מפריע, לעיני העוברים והשבים. זאת ועוד, בתום מצוד של שעות התברר כי החשודים בביצוע הירי משתייכים למשפחת הפשע ג'רושי, שנראה שהולכת ונכנסת לואקום שהותירה בעצמה כתוצאה מפעילות המשטרה.

סיכולו של בני שלמה עשוי להוביל לרגיעה מסוימת בגל החיסולים של ארגוני הפשע, שכן חייליו ככל הנראה ירדו כעת למחתרת להתארגנות מחדש. עם זאת, לא ברור עד מתי יימשך השקט, אם בכלל, והאם משטרת ישראל תוכל לעצור את החיסול הבא.

זירת חיסול, אזור, 3 באוקטובר 2022. אבשלום ששוני, פלאש 90
זירת הרצח, אתמול/פלאש 90, אבשלום ששוני

בני שלמה נורה למוות אתמול בתחנת דלק דרך השבעה בסמוך לאזור. אדם נוסף, בן 40, נורה גם הוא ונפצע באורח קשה. במשך שעות חיפשה המשטרה את החשודים בירי, עד שלבסוף, בשעת ערב, נעצרו ארבעה מבני משפחת ג'רושי בשנות ה-20 לחייהם. שלושה מהם נעצרו באזור גדרה, כשהיו ברכבם וחשוד נוסף אותר בנמל התעופה בן גוריון. הארבעה הובאו למשרדי ימ"ר לכיש שם ייחקרו בחשד לרצח.

שלמה היה במשך שנים יד ימינו של מי שמכונה "הבוס", העבריין הבכיר שלום דומרני ואיש הכספים בארגונו. בהמשך הוא החליט להפנות אליו את גבו, הקים ארגון עצמאי ואף הצליח "לגנוב" לשירותיו כמה מחייליו של דומרני, ולגבש קואליציות עם העבריין אייל נגר והכנופייה הקווקזית מאשקלון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully