וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: המחבל מפרשת הסוהרות לא יועמד לדין על אונס

עודכן לאחרונה: 29.9.2022 / 22:56

בחדשות 12 דווח כי מסתמן שלא ניתן יהיה לגבש כתב אישום נגד המחבל מחמוד עטאללה, שלפי החשד אנס סוהרת בכלא גלבוע. עדיין לא ברור אם הוא יואשם בעבירות מין אחרות של הטרדה מינית בסוהרות אחרות שהתלוננו נגדו

מוחמד עטאללה. המחבל מכלא גלבוע שהטריד סוהרות. אתר רשמי, אתר רשמי
לא ברור אם יועמד לדין על עבירות מין אחרות. המחבל מוחמד עטאללה/אתר רשמי, אתר רשמי

תיק האונס בפרשת הסוהרות בכלא גלבוע צפוי להיסגר מאחר שככל הנראה לא ניתן יהיה לגבש כתב אישום נגד המחבל מחמוד עטאללה - כך דווח הערב (חמישי) בחדשות 12. עדיין לא ברור אם הפרקליטות תעמיד לדין את עטאללה בגין עבירות מין אחרות של הטרדה מינית בסוהרות אחרות שהתלוננו נגדו.

הפרשה עוסקת באירועים שהתרחשו בין השנים 2014-2017, שבמהלכן, לפי החשד קצין מודיעין בכלא גלבוע נענה לדרישות האסיר הביטחוני מוחמד עטאללה, שסוהרות, בהן סוהרות-חיילות, ישובצו למשמרות באגפו. לפי החשד, במהלך המשמרות נהג עטאללה להטריד מינית את הסוהרות. תלונה רשמית ראשונה על הטרדה מינית הוגשה במשטרה בנובמבר 2017. בהמשך, בשירות בתי הסוהר הודו כי התלונה לא נחקרה ולא טופלה, עד לחשיפת הפרשה באתר וואלה ביוני 2018.

בעקבות פרסומים נוספים על הפרשה, שצפה בעדותו של מפקד כלא גלבוע על בריחת האסירים, פתחה המשטרה בבדיקה מחודשת שלה. הפרשה עוררה סערה גם במערכת הפוליטית, ובחודש שעבר הכנסת דנה בה.

ראש הממשלה יאיר לפיד אמר בחודש שעבר כי "לא יכול להיות שחיילת בצה"ל נאנסת במהלך שירותה בידי מחבל. המקרה הנידון נמצא תחת צו איסור פרסום, אבל הוא צריך להיחקר והוא ייחקר".

  • עוד באותו נושא:
  • כלא גלבוע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully