וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוכב אופנוע בן 25 נהרג בתאונת דרכים ליד מחלף גנות

עודכן לאחרונה: 25.9.2022 / 2:51

צוות מד"א שהגיע למקום מצא את הצעיר לאחר שהחליק מהאופנוע עליו רכב. לאחר ביצוע נסיונות החייאה נקבע מותו במקום. צעיר נוסף נפצע הלילה באורח קשה לאחר שהחליק גם הוא מהאופנוע בטבריה, ופונה לבית החולים פוריה. אתמול נהרג בתל אביב צעיר בן 24, גם הוא בתאונת אופנוע

צעיר בן 25 נהרג בתאונת אופנוע במחלף גנות/מד"א

צעיר בן 25, רוכב אופנוע, נהרג הלילה (ראשון) לאחר שהחליק בכביש סמוך למחלף גנות, ליד חולון. צוות מד"א שהגיע למקום מצא את הצעיר ללא סימני חיים, וקבע את מותו במקום.

"ראינו על הכביש אופנוע ובמרחק של עשרות מטרים שכב גבר כבן 25 מחוסר הכרה", סיפרו החובש יששכר ויס והפראמדיק צביקה גדלביץ, "הוא סבל מחבלה רב מערכתית והיה ללא נשימה וללא דופק, ביצענו בדיקות רפואיות, הוא היה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותו".

צעיר בן 25 נהרג בתאונת אופנוע במחלף גנות. מד"א
צעיר בן 25 נהרג בתאונה סמוך למחלף גנות/מד"א

תאונת אופנוע נוספת התרחשה במהלך הלילה בטבריה, בה נפצע צעיר בשנות ה-20 לחייו באורח קשה, גם הוא לאחר שהחליק על הכביש. צוות מד"א שהגיע למקום העניק לצעיר טיפול ופינה אותו לבית החולים פוריה שבעיר, כשהוא חבול בחזהו, ובהכרה.

שלשום נהרג רוכב אופנוע נוסף, צעיר בן 24, לאחר שהחליק גם הוא על הכביש. התאונה התרחשה ברחוב הירקון בתל אביב. צוותי מד"א שהגיעו למקום ביצע נסיונות החייאה בצעיר, אך לבסוף קבע את מותו במקום. אנשי מד"א, שי בכר וד"ר רועי בבילה, סיפרו כי הוא נמצא במרחק של כ-20 מטר מהאופנוע. המשטרה בוחנת את נסיבות התאונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully