וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רכש סכין ותכנן לשרוף את הגופה: כתב אישום יוגש נגד רוצח ילנה גרינברג ברחובות

עודכן לאחרונה: 22.9.2022 / 14:36

הפרקליטות הגישה הצהרת תובע נגד ג'ייסון בלייז בחשד שדקר למוות את ילנה גרינברג ברחובות לפני כחודש. מפרטי חקירת המשטרה החדשים שנחשפו, עולה החשד כי בלייז רכש יומיים לפני הרצח סכין וכן כי הוא תכנן לשרוף את הגופה באנמצעות בנזין

בווידאו: המשטרה פענחה את תיק הרצח של ילנה גרינברג ז"ל, שנדקרה למוות לפני כחודש ברחובות. 22 בספטמבר 2022/דוברות משטרת ישראל

פרקליטות מחוז מרכז הגישה היום (חמישי) הצהרת תובע נגד ג'ייסון בלייז בחשד שדקר למוות את ילנה גרינברג ברחובות לפני כחודש. מפרטי חקירת המשטרה החדשים שנחשפו, עולה החשד כי בלייז רכש יומיים לפני הרצח סכין בו השתמש לכאורה לדקירתה של גרינברג וכן כי הוא תכנן לשרוף את הגופה באמצעות בנזין. הוגשה גם בקשה למעצרו של החשוד עד תום ההליכים ובימים הקרובים צפוי להיות מוגש נגדו כתב אישום.

גופתה של גרנברג נמצאה בפרדס סמוך לרחובות כשעליה סימני אלימות ודקירות. בלייז, מדריך טיולים שהכיר את ילנה בטיול משותף ומאז נהפכו לידידים קרובים, נעצר זמן קצר לאחר מכן כשהוא במצב קשה - לאחר שניסה להתאבד. מכרים מספרים כי בשעות שקדמו לרצח, גרנברג, סטודנטית במכללת פרס למדעי התזונה, למדה בספריית הפקולטה לחקלאות ברחובות.

ילנה גרנברג. מתוך פייסבוק, צילום מסך
גופתה נמצאה בשדה. ילנה גרינברג/צילום מסך, מתוך פייסבוק

בלייז נעצר בביתו בבת ים כשהוא לבוש בבגדים מוכתמים בדם ולפי המשטרה ממצאים דומים נמצאו ברכבו. במשטרה אמרו כי הוא נטל כדורים טרם המעצר, ובעקבות זאת אושפז במצב קשה בבית חולים. לאחר אבחון רפואי בלייז נמצא כשיר לחקירה ומסר לשוטרים כמה גרסאות על שאירע.

"ככל שהתפתחה החקירה הקפדנית, הצליחו החוקרים לבנות ציר זמן מקצועי שחיזק את החשדות בדבר תכנון מוקדם של הרצח", נמסר בהודעת המשטרה. "החוקרים הצליחו לחשוף את החנות בה רכש בלייז את הסכין בה השתמש לכאורה לדקירת גרינברג וכן התחקו אחר תחנת דלק בה הוא רכש לפני הרצח כמה בקבוקי חומר דליק - שעל פי החשד הוא שפך על בגדיה של גרינברג, במקום בו אותרה גופתה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully