וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חבר של ילנה גרנברג קבע לאסוף אותה בערב הרצח לפני החשוד: "אמרתי לה שתתרחק ממנו"

עודכן לאחרונה: 29.8.2022 / 11:57

לדברי החבר, הוא היה אמור לאסוף את גרנברג מהספרייה ברחובות, אלא שהטלפון שלו התקלקל ולכן לא הצליח ליצור עמה קשר בזמן. אחותה של הנרצחת סיפרה שמי שבסופו של דבר אסף אותה מהמקום היה החשוד ברצח שלה, ג'ייסון בלייז. את יחסו של בלייז לגרנברג מתאר החבר כ"אובססיביים"

בווידאו: הקלטת השיחה של ילנה גרינברג/מערכת וואלה!

חברה הקרוב של ילנה גרנברג, בת ה-27 שנרצחה בשבוע שעבר ליד רחובות, היה אמור לאסוף אותה מהספרייה בפקולטה לחקלאות בעיר, המקום האחרון שבו נראתה על ידי מכריה - כך סיפר לוואלה! החבר, שהעדיף להישאר בעילום שם. לדבריו, כשניסה להשיגה בטלפון, היא לא ענתה. את היחסים בין החשוד ברצח ג'ייסון בלייז לילנה הוא מתאר "אובססיביים".

החבר הוא מדריך טיולים, שהכיר את ילנה בטיול משותף, ומאז נהפכו לידידים קרובים. בערב הרצח היה אמור לאסוף אותה מהספרייה, אולם הטלפון שלו התקלקל ועד שהצליח להשיג טלפון אחר, היא לא ענתה לו. "חשבתי שהיא בטח מטיילת ואולי אין לה קליטה", נזכר. לפי נדיה, אחותה של ילנה, מי שאסף אותה לבסוף היה החשוד ברצח, שיחד איתו היו אמורים השניים להגיע אליה לארוחת ערב.

ילנה גרנברג. מתוך פייסבוק, צילום מסך
החבר הקרוב קבע לאסוף אותה מהספרייה. גרנברג/צילום מסך, מתוך פייסבוק

לדברי אותו חבר, הוא פחד שבלייז ראה התכתבויות בינו לבין ילנה, וכעס בגללן. "ראיתי שג'ייסון קנאי לה ואובססיבי", אמר. "היא אמרה לי שהוא רוצה אותה. אמרתי לה שתתרחק ממנו, שטוב לא ייצא מזה".

עוד מתאר החבר את היחסים הקרובים בינו לבין ילנה, ומספר על הטיולים המשותפים שלהם. "בכל פעם שהייתי לוקח אותה למקום סודי, שבוע אחרי זה ראיתי את זה באינסטגרם שלה. הייתי גאה", שיתף. היום, כמה ימים לאחר הרצח, הוא מספר שהוא "רואה אותה בכל מקום ומחפש אותה". "אני לא מעכל. עדיין מחכה שתצוץ ותכף תתקשר". לדבריו, ילנה היוותה עבורו השראה: "היא בחורה זהב, בן אדם טוב כמו שאני שואף להיות".

עוד בוואלה!

"התעקשה לצרף אותו לכל טיול": ההתכתבויות האחרונות של ילנה גרנברג והיחסים עם החשוד

לכתבה המלאה
ילנה גרנברג והחשוד ברצח שלה ג'ייסון בלייז. ., אתר רשמי
"אמרתי לה שתתרחק ממנו". גרנברג ובלייז/אתר רשמי, .

גופתה של גרנברג נמצאה בפרדס סמוך לרחובות ביום חמישי שעבר, ובלייז נעצר זמן קצר לאחר מכן, כשהוא במצב קשה, לאחר שניסה להתאבד. אתמול מסר נציג המשטרה בדיון בבית המשפט כי החשוד הודה במעשה והשאיר מכתב התאבדות לאמו, שמצאה אותו והזעיקה עזרה רפואית. עורך דינו אמר כי הוא ניסה בעבר לשים קץ לחייו וסבל מדיכאון עמוק וחרדות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully