וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"התעקשה לצרף אותו לכל טיול": ההתכתבויות האחרונות של ילנה גרנברג והיחסים עם החשוד

עודכן לאחרונה: 27.8.2022 / 20:48

הצעירה מראשל"צ שנרצחה לפי החשד על ידי חברה, היתה חברה בקהילת מטיילים, איתם טיילה ברחבי הארץ. לדברי חבר בקהילה עמו התכתבה, היא התעקשה להביא את החשוד לטיולים, וביטלה באופן מפתיע את השתתפותם שבועות ספורים לפני הרצח. "בתמונות לה היה ברק בעיניים, והוא לא חייך"

בווידאו: הקלטת השיחה של ילנה גרינברג/מערכת וואלה!

ילנה גרנברג, בת ה-27 מראשון לציון, שנרצחה על פי החשד על ידי חברה ג'ייסון בלייז, נהגה לטייל ברחבי הארץ והיתה חברה בקהילת מטיילים. חיים חבשוש, חבר בקהילה, שארגן רבים מהטיולים בהם לקחה חלק, סיפר כי הכיר את בלייז, שאותו היא ביקשה לצרף לטיולים המשותפים במספר הזדמנויות. בהתכתבויות האחרונות בין חבשוש לגרנברג, היא מבקשת להביא אותו עימה לטיול.

"אני באה עם ג'ייסון, זה בסדר? אני לא ניידת...", כתבה גרנברג לחבשוש בהתכתבות ביניהם ב-31 ביולי. השניים סיכמו כי היא ובלייז יגיעו יחד לטיול, שנערך ביום שבת כמה ימים לאחר מכן. אולם, יום לפני הטיול עדכנה גרנברג כי היא נאלצת לבטל את ההשתתפות כיוון שהיא עובדת עד מאוחר. "אני לא יודעת מה עבר עלי, כנראה הסטרס מהמבחנים", היא הקליטה לחבשוש בווטסאפ, "נזכרתי שאני עובדת היום עד אחת בלילה. הסיכוי שאני אקום מחר אפסי".

לדברי חבשוש, גרנברג התעקשה להביא את בלייז לטיולים. "הוא לא איש טבע, בקושי דיבר", תיאר אותו. "אני מסתכל על תמונות שלהם. לה יש ברק בעיניים והוא אפילו בתמונה אחת לא מחייך".

ילנה גרנברג והחשוד ברצח שלה ג'ייסון בלייז. ., אתר רשמי
התעקשה לצרף אותו לטיולים. גרנברג והבלייז בטיול בו השתתפו/אתר רשמי, .

חבשוש כתב בפייסבוק כי הוא מארגן טיול לזכרה של גרנברג לנחל פרת. "מאז היוודע האסון, עברתי על ההתכתבויות וההודעות בנינו ומצאתי הקלטה שלה מתחילת החודש שבה היא מבקשת ומתחננת ממש לטייל בנחל פרת", סיפר. "אני רוצה לשלוח תנחומים למשפחתה של ילנה. מעבר למשפחה ולמכרים בפרט, זאת אבדה ענקית עבורנו ועבור קהילת המטיילים בכלל".

עוד בוואלה!

בלייז אסף אותה מהספרייה, הגופה אותרה עם סימני דקירה: מה אנחנו יודעים על רצח ילנה גרנברג

לכתבה המלאה
חיים חבשוש וילנה גרנברג בטיול בנחל דישון
אפריל 2022. באדיבות המצולמים
גרנברג וחבשוש באחד מהטיולים/באדיבות המצולמים

גופתה של גרנברג נמצאה בשעות הבוקר ביום חמישי, כשלפי החשד, הרצח התרחש בלילה קודם לכן. לפי אחותה הגדולה, נדיה, היא קבעה עמה ארוחת ערב משותפת בדירתה, יחד עם החשוד, אולם הם לא הגיעו. לדבריה, "הם היו חברים טובים, והוא היה מאוהב בה. היה מסיע אותה לכל מקום. היא איחרה ואז היא כתבה שהיא מתעכבת כי הוא מרגיש לא טוב".

נדיה סבורה שבלייז רצח את אחותה בדקירות ברכבו. "היו סימני אלימות, שריטות על הפנים, ראיתי את הגופה. הוא היה מחזר אחריה, הם רבו הרבה. היה מתוסכל שהיא לא איתו. הוא תמיד רצה להיות איתה והיא מההתחלה אמרה שהם רק ידידים".

בלייז בן ה-29 ניסה לשים קץ לחייו בביתו טרם המעצר, והובא לטיפול רפואי במצב קשה. אתמול הוארך מעצרו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully