וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החשוד ברצח ילנה גרנברג נחקר והודה: "הוא השאיר מכתב התאבדות"

עודכן לאחרונה: 28.8.2022 / 18:03

בעודו מאושפז בבית החולים, בבית המשפט התנהל דיון בהארכת מעצרו של ג'ייסון בלייז, חברה של גנברג שנחשד ברצח. "הוא מצר על שאירע והודה בהריגה", אמר נציג המשטרה. עוד התברר כי אימו היא זו שאיתרה אותו לאחר שניסה לשים קץ לחייו. מעצרו הוארך ב-8 ימים

בווידאו: הקלטת השיחה של ילנה גרינברג/מערכת וואלה!

החשוד ברצח ילנה גרנברג, ג'ייסון בלייז, נחקר והודה במעשה - כך אמר היום (ראשון) נציג המשטרה בדיון הארכת מעצרו בבית משפט השלום בראשון לציון. "הוא נחקר אתמול בשבע בערב והודה בהריגה", מסר הנציג. הדיון התקיים ללא נוכחותו של בלייז שמאושפז בבית חולים - לאחר שניסה להתאבד טרם המעצר. מעצרו הוארך בשמונה ימים.

עוד עלה בדיון כי בלייז בלע כמה כדורים של "דקסמול" והשאיר מכתב התאבדות לאמו - שמצאה אותו והבהילה אותו לבית החולים. עורך דינו אמר כי הוא ניסה בעבר לשים קץ לחייו וסבל מדיכאון עמוק וחרדות.

ילנה גרנברג והחשוד ברצח שלה ג'ייסון בלייז. ., אתר רשמי
"הודה ברצח". ילנה גרנברג והחשוד ברצח שלה ג'ייסון בלייז/אתר רשמי, .

נציג המשטרה טען בדיון כי עולה החשד שבלייז ניסה לשבש את הזירה ולהעלים ראיות. "היו שיבושים משמעותיים", אמר. עם זאת, עורך הדין של החשוד התעקש כי הוא לא ניסה להעלים את הרכב או לחבל בחקירה: "החשוד במצב לא פשוט ואני דוחה כל טענה של תכנון או שיבוש".

גופתה של גרנברג נמצאה בפרדס סמוך לרחובות ביום חמישי. מכרים מספרים כי בשעות שקדמו לרצח, גרנברג, סטודנטית במכללת פרס למדעי התזונה, למדה בספריית הפקולטה לחקלאות ברחובות. לפי אחותה הגדולה, נדיה, היא קבעה עמה ארוחת ערב משותפת בדירתה, יחד עם ג'ייסון בלייז, תושב בת ים והחשוד המרכזי ברצח. השלושה קבעו לאכול יחדיו ולצפות בתוכנית "האח הגדול".

ילנה גרנברג מראשון לציון שנרצחה ליד רחובות. שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, צילום מסך
"גופתה נמצאה בשדה סמוך לרחובות". ילנה גרנברג/צילום מסך, שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

עוד היא סיפרה כי בלייז אסף ילנה ברכבו מהספרייה, והשניים החלו בנסיעה לדירתה של נדיה. ההודעה האחרונה שקיבלה נדיה הייתה בסביבות השעה 22:30, ובה היא סיפרה של בלייז "לא בטוב" והם עצרו בצד הדרך. באותו ערב השניים לא הגיעו לדירתה של נדיה וארוחת הערב לא התקיימה.

ילנה, שמתגוררת בבית הוריה, לא שבה גם לביתה ורק בשעה 05:00 בבוקר הבחינה אמה כי היא לא שבה לביתה. היא נגשה לתחנת משטרת ראשון ודיווחה על היעדרותה. כעבור שעות עובר אורח איתר את הגופה בפרדס ברחובות כשעליה סימני אלימות ודקירות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully