וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ילנה גרנברג יצאה לבילוי, נרצחה - ונמצאה מתה בין עצי הפרדס

עודכן לאחרונה: 26.8.2022 / 10:27

בין הנרצחת לחשוד שנעצר, ג'ייסון בלייז בן ה-29 מבת ים, הייתה היכרות מוקדמת. משפחתה הגישה תלונה על היעדרותה הבוקר לאחר שאמש יצאה לבילוי ולא שבה לביתה. אחותה: "קבענו להיפגש בערב, היא הייתה אמורה להגיע עם החשוד, והם לא באו". החשוד ניסה לשים קץ לחייו בביתו

בווידאו: חשד לרצח: צעירה עם סימני אלימות נמצאה בשדה סמוך לרחובות/מד"א, דוברות משטרת ישראל

ילנה גרנברג, בת ה-27 מראשון לציון היא הצעירה שגופתה אותרה אמש (חמישי) בפרדס ברחובות עם סימני אלימות. החשוד ברצח, ג'ייסון בלייז בן ה-29 מבת ים, ניסה לשים קץ לחייו בביתו טרם המעצר, והובא לטיפול רפואי. היום הוארך מעצרו.

על פי מקורבים לילנה, בין הצעירה לחשוד הייתה היכרות מוקדמת. לאחר שיצאה אתמול לבילוי ולא שבה, בני משפחתה הגישו הבוקר תלונה על היעדרות.

ילנה גרנברג. מתוך פייסבוק, צילום מסך
הנרצחת, ילנה גרנברג/צילום מסך, מתוך פייסבוק
גגג. ללא, מערכת וואלה
גרנברג ובלייז החשוד ברצח, באפריל/מערכת וואלה, ללא
ילנה גרנברג. מתוך פייסבוק, צילום מסך
הנרצחת, ילנה גרנברג/צילום מסך, מתוך פייסבוק

נדיה, אחותה הגדולה של ילנה, סיפרה על השתלשלות האירועים: "אתמול קבענו שניפגש לראות האח הגדול בערב, אמרתי לה שאכין משהו לאכול". לדבריה, אחותה הייתה אמורה לבוא עם החשוד שנעצר. "הם היו חברים טובים, והוא היה מאוהב בה. היה מסיע אותה לכל מקום. היא איחרה ואז היא כתבה שהיא מתעכבת כי הוא מרגיש לא טוב. היא סיפרה שהם עצרו בצד הכביש והוא בכה". נדיה סבורה שהוא רצח אותה ברכבו בדקירות. "היו סימני אלימות, שריטות על הפנים, ראיתי את הגופה. הוא היה מחזר אחריה, הם רבו הרבה. היה מתוסכל שהיא לא איתו. הוא תמיד רצה להיות איתה והיא מההתחלה אמרה שהם רק ידידים".

לדברי נדיה, אמם צלצלה בשעות הבוקר המוקדמות לספר שהאחות לא שבה לביתה, מה שהוביל לכך שהתקשרה למשטרה לדווח על היעדרותה.

חיים חבשוש וילנה גרנברג בטיול בנחל דישון
אפריל 2022. באדיבות המצולמים
חבשוש וגרנברג בטיול באפריל/באדיבות המצולמים

"טיילנו יחד", סיפר חיים חבשוש, חבר של גרנברג שמכיר אותה זמן רב מקהילת המטיילים. "כל הזמן היא התעקשה להביא את החבר הזה, זה שרצח אותה כנראה. הוא לא איש טבע. הוא בא לטיול באפריל בנחל גישון, עשינו טיול ארוך של 17 ק"מ. היא ביקשה להביא אותו והוא בא. הוא לא מחובר לטבע. בקושי דיבר. אני מסתכל על התמונות, יש לה ברק בעיניים. הוא לא מחייך אפילו בתמונה אחת. היא הייתה מלאת שמחת חיים, אוהבת טבע, אוהבת אנשים, מאוד ורבלית, מאוד צבעונית. מדהימה. פשוט פספוס. רק רצתה לעשות טוב. שיתפה רק טוב, שאנשים יבואו לטבע וייהנו. זו אבדה גדולה לאוהבי הטיולים ובכלל".

גופת אישה נמצאה בשדה סמוך לרחובות. דוברות משטרת ישראל
האזור בו נמצאה גופתה של הצעירה, הבוקר/דוברות משטרת ישראל

גופתה של ילנה נמצאה הבוקר על ידי עובר אורח בשדה סמוך לרחובות. צוותי רפואה שהגיעו לזירה נאלצו לקבוע את מותה. שוטרים שהגיעו למקום אספו ממצאים לבחינת הרקע והנסיבות, והחקירה הוגדרה בעדיפות עליונה.

מפקד משטרת רחובות, ניצב משנה דודי מירון, מסר כי "הבוקר בשעה 5:00 לפנות בוקר התקבל דיווח למוקד 100 על צעירה שמוטלת בשטח פתוח עם סימני אלימות וללא סימני חיים. משטרת רחובות הגיעה למקום, התחילה בחקירה". פרמדיק מד"א מאיר ולדר סיפר: "כשהגענו למקום חברנו לכוחות המשטרה. האישה הייתה ללא דופק וללא נשימה ולאחר בדיקות רפואיות נאלצנו לקבוע את מותה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully