וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנערות מהלינץ' בקריית גת משחזרות: "הלכנו לקנות אוכל - ופתאום הן תקפו בבעיטות ואגרופים"

עודכן לאחרונה: 15.9.2022 / 19:44

4 נערות בנות 16-15 נעצרו בתל אביב, בסיום החקריה יוחלט אם לבקש להאריך את מעצרן. מנהלת בית הספר בקריית גת תעצור את הלימודים. במכתב להורים כתבה: "מטרתנו כבית חינוך היא לשמור על תחושת המוגנות של תלמידנו ושל הצוות החינוכי ולגנות כל אלימות"

הלינץ' בבית ספר בקרית גת: לפני התקיפה הבנות מגיעות לבית הספר ומסולקות משם/שימוש לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים

ארבע נערות בנות 15 ו-16 נעצרו היום (חמישי) בחשד לתקיפת שתי הנערות בבית הספר בקריית גת. המשטרה איתרה היום את שתי הנערות שהותקפו וגבתה מהן תלונות. שוטרי מרחב לכיש הגיעו לתל אביב ועצרו את ארבע החשודות, שנעצרו להמשך החקירה. שתי הנערות, קרובות משפחה, שחזרו את רגעי התקיפה. לדבריהן, אחת מהן באה להגן על חברתה וגם אותה תקפו. "יצאנו מבית הספר והלכנו לקנות אוכל ממקום סמוך ואז הם תקפו אותנו", סיפרו. "נתנו לנו בעיטות ואגרפים. היו כמה נערים שהפרידו ואז הם עזבו את המקום".

אתמול בבוקר הגיעו שתי נערות שאינן מקריית גת אל בית הספר וביקשו להיכנס למתחם. השומר סירב, והזמין ניידת משטרה שהגיעה למקום והרחיקה אותם.

בד בבד, בית הספר בו הותקפו תלמידות יפתח את יום הלימודים בשיח של התלמידים על המקרה, שתועד והופץ ברשתות החברתיות - כך הודיעה מנהלת בית הספר להורי התלמידים. במכתב ששלחה, ביקשה מההורים "להימנע מהעברת מידע שאינו מבוסס העלול לפגוע בצנעת הפרט של המעורבים באירוע ולהעביר מסרים של הרגעה ומניעת הסלמה".

המנהלת כתבה להורים, "מטרתנו כבית חינוך היא לשמור על תחושת המוגנות של תלמידינו ושל הצוות החינוכי ולגנות כל אלימות. לפיכך, מחר בבוקר נעצור את יום הלימודים ונפתח בבית ספרנו שיח בנושא מוגנות, אפשרות לשיתוף והעברת מסרים המקדמים חברות, עזרה הדדית ומניעת אלימות". היא הוסיפה, "צוות בית הספר, הרשות והפיקוח מלווים את האירוע. במידה ואתם מרגישים כי עולה קושי רגשי או ילדכם מביע מצוקה כלשהי, אתם מוזמנים לפנות לצוות בית הספר, למחנכות וליועצות".

התיעוד שפורסם היום ברשתות החברתיות חשף אירוע אלימות חריג שהתרחש בקריית גת, ובו נערות תקפו באלימות שתי תלמידות כשהן על הקרקע. לפי דיווח ראשוני שהגיע לידי משרד החינוך, מדובר באירוע שהתרחש לאחר שעות הלימודים ולא בשטח בית הספר. המשטרה פתחה בחקירה, ובית הספר מברר את האירוע ובודק מי מהתלמידות היתה מעורבת בסיפור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully