וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אכזריות בלתי נתפסת: נערות תועדו תוקפות באלימות 2 תלמידות כשהן על הקרקע

עודכן לאחרונה: 15.9.2022 / 18:22

לפי דיווח ראשוני שהגיע לידי משרד החינוך, מדובר באירוע שהתרחש לאחר שעות הלימודים ולא בשטח בית הספר. המשטרה פתחה בחקירה, ובית הספר מברר את האירוע ובודק מי מהתלמידות היתה מעורבת בסיפור. חלקן, לפי בירור ראשוני, הגיעו מעיר אחרת כדי להרביץ לילדה

בווידאו: תלמידות תוקפות באלימות תלמידה כשהיא שרועה על הקרקע/דניאל עמרם

תיעוד שפורסם היום (חמישי) ברשתות החברתיות חשף אירוע אלימות חריג שהתרחש בקרית גת, ובו נערות תקפו באלימות שתי תלמידות כשהן על הקרקע. לפי דיווח ראשוני שהגיע לידי משרד החינוך, מדובר באירוע שהתרחש לאחר שעות הלימודים ולא בשטח בית הספר. המשטרה פתחה בחקירה, ובית הספר מברר את האירוע ובודק מי מהתלמידות היתה מעורבת בסיפור.

על פי בירור ראשוני, לא מדובר רק בתלמידות מקרית גת אלא גם מעיר אחרת שהגיעו כדי להכות את התלמידה. זאת, לאחר שאתמול בבוקר הגיעו שתי נערות שאינן מקרית גת אל בית הספר וביקשו להיכנס למתחם. השומר סירב, והזמין ניידת משטרה שהגיעה למקום והרחיקה אותם. במשטרה בודקים אם ישנו קשר בין המקרים. כמו כן, מפקד מרחב לכיש ברק מרדכי הורה לתחנת המשטרה בעיר לחקור את המקרה ביסודיות ולהגיע לכל המעורבים בקטטה.

מנהלת בית הספר, ציפי בן טולילה, כתבה במסר ששלחה להורים והתלמידים כי "שתי נערות מחוץ לעיר ניסו להיכנס לשטח בית הספר שלנו ולא הורשו להיכנס ע"י המאבטחים. יתרה מזאת, צוות בית הספר הזמין את המשטרה. המשטרה שוחחה עם הנערות ושיחררה אותן. מאוחר יותר, הנערות חיכו לשתי התלמידות שלנו וביחד עם עוד נערים ונערות מחוץ לעיר, הם היכו את שתי התלמידות שלנו. האירוע קרה מחוץ לבית הספר ולאחר שעות הלימודים. אנו מחויבים ופועלים לשמירה על המוגנות של כלל תלמידי בית הספר. כמו כן,אנו משתפים פעולה עם המשטרה והדוברות".

ניידת משטרה 11 ביולי 2022. ראובן קסטרו
ניידת משטרה/ראובן קסטרו

בשבוע שעבר פרץ עימות אלים בין משפחות ביישובים עלמה וריחאניה שבגליל העליון בעקבות קטטה בין תלמידים בצפון. אחרי הסכסכוך בין התלמידים, נערים מעלמה ארבו להסעת בית ספר של תלמידים מריחאניה ותקפו אותם. לאחר האירוע בהסעה, הגיעו תושבים מריחניה לעלמה, כשהם רעולי פנים, ותקפו את משפחה מקומית. ארבעה חשודים נעצרו.

לאורך השנים היו יחסי שכנות טובים בין שני היישובים, אך כעת האווירה מתוחה מאוד ויש חשש מפני עוד אירועים אלימים. תושבים בריחניה אמרו לוואלה כי הקטטה בהסעה מבית הספר הייתה "לינץ' מתוכנן", והוסיפו שמדובר באירוע חמור, שבו תלמידים היו חשופים לאלימות קשה. הרקע לאירוע האלימות הראשון טרם התברר.

במהלך התקיפה ביישוב עלמה נפצעה קל אישה ופונתה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים, בנוסף החשודים גרמו נזק למספר כלי רכב ביישוב. "אירועים מסוג זה מובילים לפגיעות קשות בנפש ולנזק במרקם החיים הקהילתי, משטרת ישראל קוראת למנהיגים הפורמלים והבלתי פורמלים לפעול למניעת התנהגות בריונית ואלימה", נמסר מטעם המשטרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully