וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עצר בכביש, תקף ונמלט: תושב רהט תועד מכה בחרב את קרוב משפחתו

עודכן לאחרונה: 13.9.2022 / 13:53

הנהג, בן 34, עצר את מכוניתו באמצע הדרך במפתיע - והחל להכות נמרצות את קרוב משפחתו. בהמשך אף דקר אותו במותנו ופצע אותו באורח קל. לאחר פעולות חקירה, בלשי משטרת רהט עצרו את האיש ולאחרונה הוגש נגדו כתב אישום

בווידאו: תושב רהט עוצר את התנועה ומכה אדם בכביש/שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

תושב רהט בן 34 תועד בשבוע שעבר תוקף בחרב את קרוב משפחתו באמצע הכביש באחד מהצמתים בעיר. לאחר שתקף, האיש רדף אחר האדם ששהה ברכב, איים עליו ואף פצע אותו באורח קל.

האירוע התרחש לפני כעשרה ימים בשעות הצהריים ברהט, אז עצר האיש את מכוניתו בלב העיר. בתיעוד הוא נראה יוצא מרכבו לאחר שביצע פניית פרסה. אז, לקח בידו חרב, והחל להכות את שמשת הרכב המותקף. לאחר מכן לא התרצה - ואף תקף את הנהג שיש בתוך המכונית - קרוב משפחתו המורחבת.

תושב רהט עוצר את התנועה ומכה אדם בכביש. שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, אתר רשמי
דקר אותו בחרב. תיעוד התקיפה ברהט/אתר רשמי, שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

נהג הרכב ניסה להימלט מהמקום, אך התוקף לא חדל. הוא המשיך להכותו בחרב ופצע אותו במותנו תוך איומים. הוא המשיך במעשיו עד שהמותקף הרים אבן מהרצפה בכוונה להרתיעו. התוקף איים: "עוד אחזור ואחתוך אותך עם החרב", ולאחר מכן נמלט מהמקום.

עם קבלת התלונה בנושא החלו אנשי מחלקת החקירות והמודיעין במשטרת רהט בחקירה מאומצת. החקירה בהובלת מחלק הזירה הטכנולוגית בתחנה הובילה למעצרו המהיר של האיש. עם תום מלאכת החקירה תביעות נגב הגישו כתב אישום תוך בקשה למעצר עד תום ההליכים נגד החשוד בתקיפה.

עוד בוואלה!

התוקף במצ'טה יישאר במעצר: "בריונות כביש"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully