וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החקירה העלתה: ארגוני פשע ניסו לפגוע בבן נוסף של דומרני

עודכן לאחרונה: 11.9.2022 / 15:12

מחקירת ימ"ר לכיש עולה כי ארגוני הפשיעה בדרום ניסו לפגוע פעמיים בשנה האחרונה בבנו הקטין של ראש ארגון הפשע שלום דומרני. לאחר שכשלו בנסיונות לפגוע בו, ניסו לחסל לפני כחצי שנה את בנו השני, ניסים, שנורה ונפצע קשה במגרש רכבים אשקלון

בווידאו: תיעוד מעצר של 3 חשודים בחשד שניסו להשתלט על משלוחי אוכל בדרום/צילום: דוברות משטרת ישראל

ארגוני פשיעה בדרום ניסו לפגוע פעמיים בשנה האחרונה בבנו הקטין של ראש ארגון הפשע שלום דומרני - כך עולה מחקירה של ימ"ר לכיש. מהחקירה עולה כי לאחר שהנסיונות לפגוע בו כשלו, נעשה ניסיון לחסל את בנו השני של דומרני, ניסים (נינה), שנורה ונפצע קשה לפני כחצי שנה במגרש רכבים באשקלון.

שלום דומרני. גדעון מרקוביץ', פלאש 90
דומרני/פלאש 90, גדעון מרקוביץ'

בחודש מאי הגישה הפרקליטות כתב אישום נגד שלושה תושבי אשקלון בגין ניסיון רצח של ניסים דומרני. השלושה, וילדסלב מייכלוב, רוברט אובנסוב וישראל ביטון, בשנות ה-20 לחייהם, היו חברי החוליה שפתחה באש לעבר דומרני במגרש המכוניות באשקלון.

על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד הילה דרימר יאיר, הנאשמים תכננו את הרצח מראש ולשם כך הצטיידו ברכב גנוב, באקדח מסוג גלוק, וסמוך לזירת ההתנקשות החליפו לוחיות זיהוי. הם ירו בנינה 14 כדורים מטווח קצר, עת נכנס לרכב מסחרי במגרש המכוניות שבבעלותו. תוך כדי הירי, הוא הצליח לצאת מהרכב, רץ וניסה להסתתר מאחורי רכב, אך אחד היורים המשיך לירות מהאקדח לעברו בעודו הוא שוכב על האספלט.

עוד בוואלה!

נסיון חיסול באשקלון: בנו של שלום דומרני נורה ברחוב ונפצע קשה

לכתבה המלאה
ניסים דומרני. מתוך פייסבוק, צילום מסך
14 כדורים נורו לעברו. נינה דומרני/צילום מסך, מתוך פייסבוק

מלבד ניסיון רצח, כתב האישום מייחס לשלושה אישומים בגין חבלה חמורה בנסיבות מחמירות, עבירות בנשק, השמדת ראיה ועבירות נוספות. לאחר הירי, נמלטו הנאשמים מהמקום, הציתו את הרכב יחד עם האקדח ולוחיות זיהוי, בהמשך יצאו מהעיר, הציתו גם את הבגדים ונעצרו על ידי בלשי ימ"ר לכיש, כמה קילומטרים לפני העיר דימונה.

הפרקליטות הגישה בקשה לעצור את הנאשמים עד לתום ההליכים המשפטיים נגדם. בבקשת המעצר צוין בזמן ניסיון הרצח הנאשימם סיכנו את חייהם של העוברים ושבים ברחוב ואת עובדי העסקים הסמוכים, בכך שירו בצוותא 14 כדורים מטווח קצר במקום העסק של נינה בעיר אשקלון בשעת הבוקר, שעה שבעסק יש עובדים נוספים ובסמוך לעסק יש חנויות ואנשים ההולכים בצדו. "חלק לא קטן מהיריות עברו את גדר העסק, חצו את הרחוב ופגעו בשלטים ובחנות מעבר לכביש, בדרך נס אזרחים חפים מפשע לא נפגעו כתוצאה ממעשי הנאשמים", נכתב בבקשת המעצר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully