וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

3 שנות מאסר לצעיר שהועסק בביתו של גנץ ומסר פרטים עליו

עודכן לאחרונה: 6.9.2022 / 13:40

עומרי גורן, שפנה לקבוצת האקרים המזוהים עם איראן והציע לסייע להם בתמורה לתשלום, קיבל את עונשו במסגרת הסדר טיעון. סנגוריו טענו כי לא ריגל אלא "זיהה פרצה במעגל האבטחה וניסה לרמות ולהוציא כספים מהאקרים"

בווידאו: המנקה בבית גנץ מתייחס לאישומים נגדו/מערכת וואלה!

בית המשפט המחוזי מרכז בלוד אישר הבוקר (שלישי) את הסדר הטיעון עם עומרי גורן, שהורשע בניסיון מסירת ידיעה לאויב, ונגזר עליו שלוש שנות מאסר. גורן, שהועסק כעובד ניקיון בביתו של שר הביטחון בני גנץ במשך כמה שנים יחד עם זוגתו, פנה באמצעות טלגרם לקבוצת ההאקרים "בלאק שאדו", המזוהה עם איראן, והציע לסייע לה בדרכים שונות, עבור תשלום.

עורכי הדין ענת יערי וגל וולף שמייצגים את גורן מטעם הסניגוריה הציבורית מסרו כי "בניגוד לכל הפרסומים של הפרקליטות, כפי שטענו מתחילת הפרשה, אין המדובר במרגל ולא בפרשת ריגול, אלא מדובר באדם שהסתבך בחובות כלכליים, זיהה פרצה במעגל האבטחה וניסה לרמות ולהוציא כספים מהאקרים. גרסתו של הנאשם התקבלה במלואה וההסדר שהגיעו אליו הצדדים משקפת את מצב הדברים שטענו מתחילת הפרשה".

עומרי גורן העובד של בני גנץ, הנאשם בריגול עבור איראן. אתר רשמי, מערכת וואלה!
ירצה 3 שנות מאסר. גורן/מערכת וואלה!, אתר רשמי

קודם להרשעתו זו, גורן, בן 37, היה בעל עבר פלילי עשיר. על פי כתב האישום שהוגש נגדו, לחובתו עומדות חמש הרשעות, בין השאר על עבירות של שוד בנקים ופריצה לבתים. הוא ריצה ארבעה עונשי מאסר, האחרון שבהם למשך ארבע שנים בגין שוד בנק.

בעקבות מעצרו של גורן, פרסם שירות הביטחון הכללי בדצמבר את מסקנות ועדת הבדיקה שבחנה את העסקת גורן בביתו של גנץ. "למרות הצלחה בסיכול, כשלנו במניעה", אמר אז ראש שב"כ רונן בר. בעקבות התקרית, שהוגדרה בידי הוועדה כתקלה מקצועית, החליט בר לתת הערה פיקודית לשני מנהלים בארגון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully