וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשעות, מאסרים, שוד בנקים ופריצות לבתים: העבר הפלילי של הנאשם בריגול בבית גנץ

עומרי גורן, שהועסק בביתו של שר הביטחון ומואשם כי פנה לקבוצת ההאקרים בלאק שדואו במטרה להעביר להם חומרים מהבית, ריצה בעבר 4 עונשי מאסר, האחרון בהם נמשך 4 שנים בגין שוד. לחובתו עומדות 5 הרשעות, בין השאר על שני מעשי שוד בנק וכן על פריצות לבתים

עומרי גורן גורוכובסקי, בן ה-37 שמואשם בעבירות ריגול בזמן שעבד בביתו של שר הביטחון בני גנץ -
היה בעל עבר פלילי עשיר. על פי כתב האישום, לחובת גורן עומדות חמש הרשעות, בין השאר על עבירות של שוד בנקים ופריצה לבתים. הוא ריצה ארבעה עונשי מאסר, האחרון שבהם למשך 4 שנים בגין שוד בנק.

על פי כתב האישום, גורן, שהועסק בעבודות משק בית וניקיון בביתו של גנץ במשך כמה שנים יחד עם זוגתו, פנה באמצעות טלגרם לקבוצת ההאקרים "בלאק שדאו", המזוהה עם איראן, והציע לסייע לה בדרכים שונות, עבור תשלום.

גנץ. יונתן זינדל, פלאש 90
גנץ/פלאש 90, יונתן זינדל

בעקבות כתבות בכלי התקשורת אודות קבוצת ההאקרים, שביצעה בתקופה האחרונה מתקפות סייבר נגד מטרות ישראליות, גורן איתר נציג של "בלאק שדאו", פנה אליו בזהות בדויה והציע לסייע לו. בין היתר, הציע לשתול "תולעת" שתאפשר לפרוץ למחשב של גנץ, כך לפי כתב האישום.

כדי להוכיח את רצינותו ואת קרבתו לשר, צילם גורן כמה פריטים במקומות שונים בביתו והעביר להאקרים. בין היתר, צילם את הכספת של גנץ, שולחן עבודה, מחשבים, טלפון, טאבלט, קופסה בה פריטים צה"ליים שעליהם מספרים סידוריים, מארז ועליו מדבקה ובה כתובת IP, מכונת גריסה, מזכרות צבאיות שניתנו לגנץ כשהיה רמטכ"ל, תמונות ממוסגרות של השר ובני משפחתו, חשבון תשלום ארנונה של השר ועוד. לאחר מכן, מחק גורן את כלל ההתכתבויות בטלגרם עם ההאקר, וכן מחק את התמונות ממכשיר הסלולרי שלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully