וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמו של העיתונאי שנרצח באום אל-פחם: "חיים בפחד, המשטרה לא מתעניינת במה שקורה אצלנו"

עודכן לאחרונה: 5.9.2022 / 16:28

סריאל אגבריה סיפרה בראיון לרדיו 103 כי בנה נידאל, שנורה למוות אמש, חשש לחייו בשנה האחרונה, וכי בעבר ניסו לפגוע בו ב-3 מקרים שונים. היא סיפרה כי שוחחה איתו דקות לפני הרצח: "הבת שלו הייתה בבית כשזה קרה"

העיתונאי נדאל אגבריה, אום אל פאחם. ללא, אתר רשמי
נידאל אגבריה/אתר רשמי, ללא

סריאל אגבריה, אמו של העיתונאי נידאל אגבריה, שנורה למוות אמש (ראשון) באום אל-פחם, אמרה כי שוחחה איתו דקות לפני שנרצח. "הוא בנה לבת שלו בת ה־11 חדר, אמרתי 'אני רוצה להביא לך מתנה', שמעתי בום, ירי, התקשרתי אליו מהר והוא לא דיבר, והלכתי לצעוק 'הרגו אותו'", סיפרה בריאיון הבוקר לרדיו 103. לדבריה, אגברייה נורה לעיני בתו. "הילדה מסכנה, הייתה בבית".

סריאל סיפרה כי בנה היה מאויים לאורך השנה האחרונה, ואף נורו לעברו יריות בשלושה מקרים שונים. "אנחנו כל הזמן חיים בפחד", אמרה והוסיפה כי פנה למשטרה באופן תדיר, אך לא קיבל סיוע. "כל הזמן דיבר איתם. אבל המשטרה לא עוזרת לנו. הם לא מתעניינים במה שקורה אצלנו".

נידאל אגבריה ביציאה מהמסגד, ערב מותו
4.9.22. -, אתר רשמי
נידאל אגבריה ביציאה מהמסגד ערב הרצח, ממצלמות האבטחה/אתר רשמי, -
הזירה באום אל-פחם בה נורה למוות העיתונאי נדאל אגבאריה. 4 בספטמבר 2022. דוברות משטרת ישראל
זירת הרצח באום אל-פחם, אמש/דוברות משטרת ישראל

אגבריה, עיתונאי בן 45 מאום אל-פחם, נורה אמש סמוך לביתו בשכונת קינא בעיר. לפי החשד, הרצח אינו קשור לעבודתו כעיתונאי, אלא ניסיון להלך אימים על משפחתו של אגבריה בניסיון לגבות חוב מבן משפחה אחר. על מתחם המשפחה נורו יריות כמה פעמים בשנתיים האחרונות, באחד המקרים האלה חדר כדור את חלון דירתו. אגבריה הותיר אחריו אשה ובת.

צוות מד"א שהוזעק למקום העניק לו טיפול רפואי, ופינה אותו תוך ביצוע פעולות החייאה לבית החולים העמק בעפולה, שם נקבע מותו. כוחות משטרה שהגיעו לזירת הירי החלו באיסוף ממצאים במקום, לצד סריקות האזור לאיתור היורים. עדי ראייה סיפרו כי האירוע הירי התרחש ברחוב הראשי בעיר, מול כמה בתי עסק שעדיין פעלו באותה השעה.

ממשטרת ישראל נמסר: האלימות בחברה הערבית היא נגע חברתי פסול ואנו פועלים למגרה ולהיאבק בה בכל האמצעים הקיימים ברשותנו למען שלום הציבור ובטחונו. חקירות מקרי רצח מנוהלות במשטרה באופן יסודי ומקצועי תוך חתירה בלתי מתפשרת להגיע לחקר האמת ולהבאת הרוצחים לדין, וכך גם במסגרת חקירת הרצח שאירע אמש באום אל פאחם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully