וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: רוסיה דרשה מאיראן לסגת מעמדות צבאיות בסוריה בשל התקיפות הישראליות

עודכן לאחרונה: 2.9.2022 / 14:32

העיתון הערבי א-שרק אל-אווסט ציטט מקורות במשטר הסורי, לפיהם רוסיה הורתה לסגת ממערב למחוז חמה בסוריה, לצד עמדות במרכז ומערב סוריה בשל "התגברות התקיפות האוויריות הישראליות" בתקופה האחרונה. לפי הדיווח, נאמני המשטר הסורי האשימו את רוסיה בהיותה "בעלת ברית חלשה"

דיווחים בסוריה: ישראל תקפה במערב המדינה/מתוך טוויטר

רוסיה דרשה ממיליציות איראניות לסגת מעמדות צבאיות בסוריה - כך ציטט היום (שישי) העיתון הערבי א-שרק אל-אווסט, שציטט מקורות במשטר הסורי. לפי הדיווח, רוסיה דרשה לסגת ממערב למחוז חמה בסוריה, לצד עמדות במרכז ומערב סוריה. זאת, בשל "התגברות התקיפות הישראליות".

דרישתה של רוסיה הועלתה במהלך פגישה שכללה שלושה קצינים רוסים ועמיתיהם האיראנים בנמל התעופה הצבאי של חמה במרכז סוריה ביום רביעי. "קצינים רוסים הודיעו לצד האיראני על הצורך לפנות את המפקדה הצבאית האיראנית ליד האתר של גדוד 49, השייך לכוחות המשטר הסורי", אמר מקור לא-שרק אל-אווסט. לפי הדיווח, נאמני המשטר הסורי האשימו את רוסיה בהיותה "בעלת ברית חלשה" בשל "חוסר יכולתה לשבור שתיקה בהפרות ישראליות חוזרות ונשנות של הריבונות הסורית".

תקיפה בסוריה, 25 באוגוסט 2022. סעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים, אתר רשמי
עשן מיתמר מאזור מסיאף אחרי תקיפה שיוחסה לישראל/אתר רשמי, סעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים

בערב רביעי סוריה האשימה את ישראל בתקיפת נמל התעופה הבינלאומי בחאלב שבצפון המדינה ויעדים באזור הבירה דמשק. לפי הארגון הסורי לזכויות אדם, המזוהה עם האופוזיציה, ישראל תקפה מחסני נשק באזור נמל התעופה בחאלב. נמל התעופה הושבת וחזר לפעילות היום.

בשבוע שעבר סוריה אמרה ששני בני אדם נפצעו בתקיפות של ישראל במערב המדינה. גורם צבאי, שצוטט על ידי סוכנות הידיעות הרשמית, אמר כי מערכות ההגונה האווירית יירטו את רוב הטילים ששוגרו מכיוון הים לעבר הערים חמאת וטרטוס. עוד דווח כי התקיפות גרמו לנזק ולפריצת שריפות בחלק מהמטרות שהותקפו.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס
סוריה: פיצוצים נשמעו בחאלב; דיווח: ישראל תקפה מחסני נשק. ללא, מערכת וואלה!
סוריה: פיצוצים נשמעו בחאלב/מערכת וואלה!, ללא

הארגון הסורי לזכויות אדם דיווח כי ישראל השמידה מחסני נשק בעיר מסיאף שבמערב סוריה. במהלך התקיפה הושמדו יותר מאלף טילי קרקע-קרקע לטווח בינוני, שיוצרו במהלך יותר משנה במרכז המחקר המדעי בפיקוח של משמרות המהפכה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully