וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות בעיה במרקם המוצר: ריקול למחית גרבר

עודכן לאחרונה: 1.9.2022 / 22:08

חברת אסם הודיעה כי מחית תפוח עץ ובננה של גרבר תרד מהמדפים, בעקבות קרום שנוצר מרכיבי הפרי בחלק העליון של המחית. החברה הדגישה כי מדובר רק במראה ובמרקם לא אופייני, וכי הוא לא מהווה סכנה לבריאות הציבור

ריקול לגרבר מחית תפוח עץ ובננה. 1 בספטמבר 2022. אסם
ריקול לגרבר/אסם

מחית תפוח עץ ובננה של גרבר תרד מהמדפים - כך הודיעה הערב (חמישי) חברת אסם. זאת, בעקבות קרום שנוצר מרכיבי הפרי בחלק העליון של המחית. החברה הדגישה כי מדובר רק במראה ובמרקם לא אופייני, וכי הוא לא מהווה סכנה לבריאות הציבור.

לפני כשבועיים סנפרוסט החלה באיסוף אריזות שעועית ירוקה קפואה, לאחר שהתגלו באריזות ראש של עכבר, חלק נחש, חילזון ורגל של ציפור.

משרד הבריאות הודיע בתחילת השבוע כי יאפשר למפעל השוקולד של שטראוס-עלית לשוב לפעילות בצורה הדרגתית. זאת, לאחר השבתה של כארבעה חודשים, בעקבות סערת הסלמונלה שהתגלתה בכמה מוצרים שמיוצרים במפעל בנוף הגליל, וגרמה לחברה להודיע על ריקול לכל מוצרי המפעל.

לאחר ביקורת תברואתית וטכנולוגית של המשרד, ולאחר שתוקנו מרבית הליקויים, התקבל אישור למפעל לשוב לפעילות. במסגרת הביקורת הודגש כי המפעל יבדוק מעתה ככל קבוצת פריטים שיוצאת ממנו לשיווק. כמו כן, בוצעו שיפורים תברואיים כגון איטום גגות, החלפת ציוד, רצפות ואיחוי סדקים. בנוסף, הורחב צוות בקרי האיכות, וכן נקבעו אזורים רגישים במפעל, ונקבעו קודי לבוש ונהלים חדשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully