וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל תנובה התנצל על פרשת סנפרוסט: "סברנו שאין סיכון בריאותי לציבור"

עודכן לאחרונה: 22.8.2022 / 19:24

מנכ"ל הקבוצה אייל מליס התנצל והודיע על עצירת השיווק של כל מוצרי השעועית בשבוע הקרוב וריקול של כל מוצרי השעועית מהחנויות. "הקבוצה לוקחת אחריות מלאה, בוחנים ביסודיות את בקרות איכות המיון במפעל", מסר. הצרכנים יקבלו זיכוי לרכישת מוצרי סנפרוסט דרך מוקד השירות

חלקי החיות שנמצאו בסנפרוסט. שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, אתר רשמי
"סברנו שאין סיכון בריאותי לציבור". חלק נחש בשעועית/אתר רשמי, שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

מנכ"ל קבוצת תנובה, אייל מליס, התנצל היום (שני) על האירועים האחרונים בהם נמצאו חלקי חיות בשקיות שעועית ירוקה של סנפרוסט, וטען כי "סברנו שאין סיכון בריאותי לציבור". בנוסף לכך, החברה הודיעה על עצירת השיווק של כל מוצרי השעועית בשבוע הקרוב וריקול של כל מוצרי השעועית. זאת, לאחר שבשקיות השעועית הירוקה התגלו ראש עכבר, חלק מנחש ורגל של ציפור.

מליס התנצל "בפני הלקוחות והצרכנים" ומסר כי הקבוצה "לוקחת אחריות מלאה". "אנו בוחנים ביסודיות את בקרות איכות המיון במפעל, בסיוע מומחים מחו"ל. על סמך חוות דעת מקצועית סברנו שאין סיכון בריאותי לציבור. קיבלנו את הוראת משרד הבריאות לבצע ריקול ביום שישי האחרון, הודענו עליו כבר בשבת, והתחלנו בביצועו אתמול, בבוקר יום ראשון".

תנובה הזמינה את הצרכנים לקבל זיכוי לרכישת מוצרי סנפרוסט דרך מוקד שירות הצרכנים בטלפון 1-800-282-844.

ריקול לשעועית ירוקה של סנפרוסט. יח"צ,
מוצרי השעועית ירדו מהמדפים לשבוע הקרוב/יח"צ

בנוסף לכך, סנפרוסט הכריזה על צעדים לשיפור איכות המפעל. בין היתר היא תכפיל את כוח האדם בקווי השעועית ותבצע מיון מחדש של מלאי השעועית שנמצא במפעל; תמנה גורם חיצוני בכיר לבדיקת תהליכי האיכות ולליווי ביצוע האיסוף והמיון מחדש; ותשקיע כשני מיליון שקלים בתגבור מערכות המיון האוטומטיות.

משרד הבריאות ערך היום ביקורת פתע במפעל סנפרוסט, בחן ובדק את תהליכי הייצור והאריזה במפעל, לרבות תיעוד ומסמכים, ובדגש על האמצעים שאמורים להפחית ולטפל אירועים כפי שהתגלו, של חלקי חיות במוצרים. המשרד מסר כי "במהלך הבקרה עלו ממצאים ונקודות לשיפור לכל אורך שרשרת התהליך, שיועברו למפעל בכתב להתייחסות ולטיפול".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully