וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עד המדינה לשעבר בפרשת הברנוער חשוד בשוד נשים בבני ברק

עודכן לאחרונה: 1.9.2022 / 11:25

המשטרה עצרה את זאור חנקישייב בחשד שעקב בחודשים האחרונים אחרי נשים בעיר, וגנב מהן תיקים. חנקישייב, שמואשם גם בסחיטה באיומים של גבר, יובא להארכת מעצר

תיעוד של חנקשייב באחד מניסיונותיו לשדוד תיק מאישה בבני ברק כשהוא רכוב על קטנוע, ובעת מעצרו/השומרים

עד המדינה לשעבר בפרשת הרצח בברנוער, זאור חנקישייב, נעצר הלילה (חמישי) בחשד לכמה מעשי שוד בבני ברק בשבועות האחרונים. לפי החשד, הוא עקב אחרי נשים כשהוא רוכב על קטנוע והוא חוטף מהן את התיק ונמלט מהמקום. חנקישייב יובא היום לדיון בהערכת מעצרו בבית משפט השלום בתל אביב.

זאת לא ההסתבכות הראשונה של חנקישייב בשנים האחרונות. ב-2020 הוא הואשם בסחיטה באיומים של גבר, בשיבוש מהלכי משפט ופגיעה בפרטיות. על פי כתב האישום, חנקישייב, ששינה את שמו לזיו חן, החביא מצלמה בביתו בפתח תקווה, שבעזרתה תיעד את עצמו ואת המתלונן מקיימים יחסי מין, זאת ללא ידיעת והסכמת המתלונן. לאחר מכן, פנה הנאשם אל המתלונן באפליקציית אינסטגרם ואיים כי יפיץ את התיעוד, אלא אם יועברו אליו 500 שקלים, מספר פריטי לבוש, שעון יד, שרשרת ובושם.

עוד נטען כי חנקישייב הסתמך על העובדה שהמתלונן לא חשף את העדפותיו המיניות ברבים, וכי המתלונן אמר לו שפרסום התיעוד יהרוס את חייו ויובילו אותו להתאבד. בהמשך, כשהגיעו שוטרים לביתו של חנקישייב על מנת לעכבו לחקירה, הנאשם החביא את מכשיר הטלפון שלו מתחת לסמרטוט רצפה בשירותי ביתו וטען בפני השוטרים כי הטלפון אבד.

זאור חנקישייב  עד המדינה לשעבר בפרשת הבר נוער. אפריל 2014. יותם רונן
חזר בו מהסדר הטיעון עם הפרקליטות בפרשת הרצח בברנוער. חנקישייב/יותם רונן

חנקישייב ריצה בעבר עונש של חמש שנות מאסר וחמישה חודשים, במסגרת הסדר הטיעון שחתם עם הפרקליטות, לאחר שהודה בשיבוש הליכי חקירה. הוא היה עד המדינה בפרשת הרצח בברנוער שכמעט והביא להפללתו של חגי פליסיאן, שהואשם ברצח.

חנקישייב המשיך לעורר בעיות גם במהלך מאסרו, ובמקרה אחד הוא ניצל בביקור התייחדות של בן זוגו, וניסה להבריח דרכו סמים אל בין כתלי הכלא. לאחר שהתעוררו חשדות נגדו, בוצע עליו חיפוש ובגופו נמצאו 16 גרם של סם מסוג הרואין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully