וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן זוגו של עד המדינה מפרשת הבר נוער העביר לו סמים בביקור בכלא

31.5.2018 / 10:10

הסוהרים בכלא איילון תפסו על גופו של זאור חנקישייב 16 גרם הרואין בתום ביקור התייחדות עם בן זוגו. חנקישייב שהורשע במסירת מידע שקרי בפרשת הרצח מ-2009 רשם אשתקד תקדים כשהותר לו לקבל ביקורים מבן זוגו

זוהר חנקישייב בבית המשפט במחוזי תל אביב, מענה לכתב אישום בפרשת הבר נוער. ספטמבר 2014. ראובן קסטרו
נתפס כשבגופו 16 גרם הרואין. חנקישייב/ראובן קסטרו

שירות בתי הסוהר (שב"ס) סיכל היום (חמישי) ניסיון הברחת סמים של בן זוגו של עד מדינה מפרשת הבר נוער זאור חנקישייב בכלא "איילון". במהלך ביקור התייחדות בין השניים התעורר חשדם של הסוהרים כי בן זוגו של חנקישייב העביר לו דבר מה והוא הועבר לטיפול יחידת "דרור" - היחידה המיוחדת למעקב סמים של שב"ס. במהלך בדיקת היחידה נמצאה בגופו כמות של 16 גרם של הירואין. שירות בתי הסוהר ממשיך לחקור את המקרה.

לפני כשנה רשם חניקשייב תקדים היסטורי לאחר שבתום מאבק משפטי בן שנתיים מול שב"ס הותר לבן זוגו לבקרו בכלא. עד אז הותר רק לזוגות הטרוסקסואלים לקיים ביקורי התייחדות והשניים הם הזוג החד-מיני הראשון שזכה לכך. זאת, בעקבות החלטת בית המשפט המחוזי בבאר שבע שניתנה כשנה קודם לכן.

חנקישייב נושא עונש מאסר של חמש שנים וחמישה חודשים לאחר שהורשע במסירת מידע שקרי למשטרה בפרשת הרצח בבר נוער שהוביל להאשמתו לשווא של חגי פליסיאן ברציחתם של ניר כץ וליז טרובישי ופציעתם של עשרה צעירים נוספים במועדון של הקהילה הגאה בשנת 2009. הוא הורשע בעבירות של בידוי ראיות, מסירת ידיעות כוזבות, שיבוש מהלכי משפט, השמדת ראייה וקבלת דבר במרמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully