וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המאבק על צוואתו של צביקה פיק: בתו דניאלה מונתה כנאמנה

עודכן לאחרונה: 30.8.2022 / 10:34

המוזיקאי צביקה פיק, שהלך לעולמו לפני שבועיים, מינה את בתו דניאלה כמנהלת העיזבון שלו. זאת, לאחר שהוריש את כספו ורכושו רק לילדיו מנישואיו השניים. מקורבים למשפחה אמרו שהדבר כנראה לא יתאפשר עקב "מערכת היחסים הקיימת בין הנפשות"

צביקה פיק בריאיון אחרון/רשת 13

המלחין והמוזיקאי צביקה פיק, שהלך לעולמו לפני שבועיים, מינה לפני מותו את בתו דניאלה פיק-טרנטינו כמנהלת העיזבון והנאמנה למימוש צוואתו - כך פרסם הבוקר (שלישי) עיתונאי "ידיעות אחרונות" יורם ירקוני.

זאת, לאחר שבשבוע שעבר פורסם כי פיק הוריש את כל רכושו והזכויות על שיריו לילדים שהביא עם פרודתו, שירה מנור. לפי צוואתו, ילדיו מנישואיו הקודמים, שרונה, דניאלה ובנלי, לא קיבלו דבר. השלושה לא הביעו התנגדות לדבר הצוואה, ואף מסרו כי הם שלמים לגמרי עם החלוקה ומתכוונים למלא אחרי בקשות אביהם.

לפי בקשתו של פיק, דניאלה תהפוך לנאמנה ובכך תהיה האחראית על הרכוש והכסף שהוריש, ותקבל את ההחלטות בעניניו. זאת, עד שילדיו מנישואיו השניים יהפכו לבוגרים, אחרי גיל 20, והכסף יוכל לעבור אליהם.

צביקה פיק. יהונתן שאול, מעריב
מינה את בתו דניאלה כמנהלת העיזבון שלו לפני מותו, צביקה פיק/מעריב, יהונתן שאול

אולם, מקורבים למשפחה מסרו היום כי "במקרה זה כנראה לא יתאפשר שיתוף פעולה בין הנפשות הפועלות". זאת, לטענת המקורבים, "על רקע מערכת היחסים הקיימת ביניהן". משירה ומנור ומפרקליטיה טרם נמסרה תגובה בנושא.

לפי הערכות, שווי הירושה של פיק עומד על מיליוני שקלים, כוללת בית יוקרה ,ו-50% מזכויות היוצרים על יצירותיו. זאת, מפני שהזמר מכר לפני מותו את מחצית מהזכויות לחברת "ארומה מיוזיק" עבור חמישה מליון שקלים.

צביקה פיק הלך לעולמו בגיל 72. פיק, מחלוצי הפופ הישראלי שהיה פעיל במשך חמישה עשורים, היה אחראי לעשרות להיטים מוכרים כמו "נאסף תשרי", "אהבה בסוף הקיץ", "אין מדינה לאהבה", "מוזיקה (מעלה מעלה)" ו"דיווה", שזכה באירוויזיון 1998.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully