וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצוואה של המאסטרו: צביקה פיק הוריש את כל רכושו לילדיו הקטנים

עודכן לאחרונה: 25.8.2022 / 9:59

לפני שהלך לעולמו בשבוע שעבר, המוזיקאי והמלחין החליט להעביר את זכויות היוצרים על שיריו ואת בית היוקרה לילדיו מפרודתו, שירה מנור. ילדיו הגדולים - דניאלה, שרונה ובנלי, שלא קיבלו דבר, לא הביעו התנגדות

צביקה פיק בריאיון אחרון/רשת 13

המלחין והמוזיקאי צביקה פיק, שהלך לעולמו בשבוע שעבר, הוריש את כל רכושו והזכויות על שיריו לילדיו הקטנים שהביא עם פרודתו, שירה מנור - כך פרסם הבוקר (חמישי) לראשונה העיתונאי יורם ירקוני. ילדיו מנישואיו הקודמים, שרונה, דניאלה ובנלי, לא קיבלו דבר, אך לא הביעו התנגדות לדבר הצוואה.

לפי הערכות, שווי הירושה עומד על מיליוני שקלים, כוללת בית יוקרה, ואת זכויות היוצרים על יצירותיו. על אף שילדיו הגדולים של פיק לא מתנגדים לצוואה, השאלה מי יהיה הנאמן על הכספים ועל הירושה עד ליום שבו הילדים הקטנים ייהפכו לבוגרים לאחר גיל 20, עדיין עומדת.

צביקה פיק ושירה מנור. אדי ישראל, מעריב
צביקה פיק ושירה מנור/מעריב, אדי ישראל
ביתו של צביקה פיק, רמת השרון. ניב אהרונסון
בית היוקרה של פיק/ניב אהרונסון

פיק ומנור הכירו כשהייתה בת 18, והמוזיקאי היה מבוגר ממנה ב-36 שנים. הם הכירו במסיבה, ואחרי שנתקלו זה בזו במספר אירועים חברתיים, החליטו לנסות ולנהל מערכת יחסים. בני הזוג, ובעיקר מנור, חטפו אש מכל עבר. היא זכתה לשמות גנאי, נטען שהיא איתו רק בגלל שהוא גבר עשיר, ובתוכנית הריאליטי על חייו, "המאסטרו", הצטיירה מערכת יחסים לא קונבנציונלית. מנור עמדה לצידו של פיק לאחר שעבר אירוע מוחי בשנת 2018, אולם שלוש שנים לאחר מכן התברר שהשניים החליטו להיפרד אחרי 17 שנים ביחד.

בשבוע שעבר הלך פיק לעולמו בגיל 72. פיק, מחלוצי הפופ הישראלי שהיה פעיל במשך חמישה עשורים, היה אחראי לעשרות להיטים מוכרים כמו "נאסף תשרי", "אהבה בסוף הקיץ", "אין מדינה לאהבה", "מוזיקה (מעלה מעלה)" ו"דיווה", שזכה באירוויזיון 1998.

  • עוד באותו נושא:
  • צביקה פיק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully