וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ילד של אימא? כשמאי מאסק באה לבקר את בנה בטקסס, היא ישנה בחנייה

מערכת וואלה! חדשות

עודכן לאחרונה: 27.8.2022 / 21:39

מאי מאסק בת ה-74 הגנה על בנה ואמרה כי "אי אפשר לבנות בית מפואר ליד אתר לשיגור טילים". מתברר שמאסק, האיש העשיר בעולם, מתגורר במבנה שכור בשווי של 50 אלף דולר, וכשהוא נוסע לסן פרנסיסקו הוא ישן בחדרים פנויים של חברים. לדבריו, "נכסים רק מכבידים על האדם"

וואלה! תתחברו/וואלה!

כשאימו של האיש העשיר ביותר בעולם, אילון מאסק, מבקרת אותו בביתו שבטקסס, היא נאלצת לישון בחניה. כך דיווח היום ה"ניו יורק פוסט". מאי מאסק בת ה-74, דוגמנית, אמרה בראיון שבנה לא מתעניין ברכוש חומרי כלל. לפני חודשים אחדים אמר מאסק עצמו, שהונו נאמד בכ-270 מיליארד דולר, שאין בבעלותו בית, ושבדרך כלל הוא ישן אצל חברים. "אם אני נוסע לאזור מפרץ סן פרנסיסקו, שם נמצאים רוב מתקני ההנדסה של טסלה, אני עובר בין חדרי שינה פנויים של חברים", סיפר מאסק בראיון. לדבריו, הוא לא מוציא הרבה כסף על צריכה פרטית, למעט דבר אחד שהוא מרשה לעצמו - השימוש במטוס הסילון שלו.

מקום מגוריו בטקסס, על פי הדיווח, הוא למעשה בית מושכר של חברת SpaceX שבבעלותו, שערכו הוא רק 50 אלף דולר. אימו אמרה כי "אי אפשר לבנות בית מפואר ליד אתר לשיגור טילים".

אילון מאסק. רויטרס
הונו נאמד ב-270 מיליארד דולר. אילון מאסק/רויטרס

אורח החיים הנזירי של המיליארדר האקסצנטרי הוא עניין מוכר. לפני כשנתיים הוא אמר שהוא "מוכר כמעט את כל הנכסים הפיזיים שלי". לדבריו "נכסים רק מכבידים על האדם". לפני שנה הוא אכן התחיל במכירת הנדל"ן שלו, מתוך כוונה להקדיש את עצמו "לכדור הארץ ולמאדים".

למאי מאסק יש, בנוסף לאילון בן ה-51, בן נוסף, קימבל, בן 49, ובת, טוסקה, בת 48. היא עצמה אמרה שאינה מעוניינת להגיע למאדים כי הדבר כרוך ב"חצי שנה של הכנות ובידוד". עם זאת, לדבריה, "אם הילדים שלי ירצו שאני אעשה את זה, אני מוכנה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully