וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"יעד להכפשות": אילון מאסק מכחיש שהטריד מינית דיילת אוויר

עודכן לאחרונה: 20.5.2022 / 19:11

על פי דיווח, החברה הפרטית של מאסק, ספייס אקס, שילמה 250 אלף דולר ב-2018 במסגרת הסדר של תלונה על הטרדה מינית מצד דיילת, שהאשימה את מאסק בכך שחשף את עצמו בפניה במטוס וביקש ש"תעשה יותר" במהלך מסז'

מנכ"ל יצרנית המכוניות החשמליות טסלה, אילון מסאק, גינה טענות "לגמרי לא נכונות" בדיווח חדשותי שלפיו הטריד מינית דיילת אוויר במטוס פרטי ב-2016. מניות טסלה ירדו ביותר מ-6% ביום שישי על רקע הפרשייה.

על פי דיווח בביזנס אינסיידר אתמול (חמישי), החברה הפרטית של מאסק, ספייס אקס, שילמה 250 אלף דולר ב-2018 במסגרת הסדר של תלונה על הטרדה מינית מצד דיילת לא מזוהה שהאשימה את מאסק בכך שחשף את עצמו בפניה. בכתבה צוטט אישה אנונימית שאמרה כי היא חברה של הדיילת. החברה סיפקה את ההצהרה כחלק מהסדר פרטי, על פי הכתבה.

"יש לי אתגר לשקרנית הזאת שטוענת שהחברה שלה ראתה אותי 'חשוף' - תארי לי רק דבר אחד, כל דבר (צלקות, קעקוע), שלא ידוע בפומבי. היא אינה יכולה, משום שזה מעולם לא קרה", מאסק צייץ אמש. מאסק וספייס אקס לא הגיבו לבקשה לתגובה של רויטרס.

בהצהרה לרויטרס היום, ביזנס אינסיידר מסר: "אנו עומדים מאחורי הסיפור שלנו שמבוסס על מסמכים וראיונות ומדבר בעד עצמו".

הציוץ של מאסק

האתר ציטט את החברה של הדיילת כאומרת שבנוסף לכך שהתערטל לפניה, מאסק ליטף את ירכה של הדיילת והציע לקנות לה סוס אם "תעשה יותר" במהלך מסז' שקיבל בטיסה.

הדיילת האמינה שסירובה לקבל את הצעת מאסק, פגע בהזדמנויות שלה לעבוד בספייס אקס ושכרה עורך דין ב-2018, על פי הכתבה. חברת הטילים חתמה על ההסדר בבית משפט וכללה הסכם סודיות כדי למנוע מהדיילת לדבר על הפרשייה, נכתב בכתבה. אתר החדשות לא חשף את שמה או את שם החברה.

עוד ציוץ של מאסק

אילון מאסק. רויטרס
אילון מאסק/רויטרס

מאסק אמר ביום רביעי כי יצביע לרפובליקנים במקום לדמוקרטים, וחזה כי "קמפיין הכפשות" נגדו יצוץ בעקבות כך. בכתבה נכתב כי מאסק אמר שהסיפור של הדיילת הוא "כתבה פוליטית בעלת מטרה לפגוע" וכי "הסיפור הרבה יותר מורכב". הוא צייץ גם שהכתבה אמורה לשבש את הרכישה הפלטפורמה החברתית טוויטר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully