וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאילון מאסק יש תאומים מבכירה מחברת ניוראלינק שייסד

עודכן לאחרונה: 7.7.2022 / 14:19

מאסק ושיבון זיליס, הגישו בקשה כדי שהתאומים "יקבלו את שם המשפחה של אביהם". למאסק יש בסך הכל תשעה ילדים. הוא והזמרת הקנדית גריימס הביאו יחדיו שני ילדים לעולם, חמישה אחרים נולדו מאשתו לשעבר של מאסק, ג'סטין וילסון

אילון מאסק, הבעלים של חברת המכוניות החשמליות טסלה, הביא לעולם תאומים עם בכירה בסטארט אפ הבינה המלאכותית שלו, ניוראלינק, כך על פי מסמכי בית משפט.

באפריל, מאסק ושיבון זיליס, הגישו בקשה כדי שהתאומים "יקבלו את שם המשפחה של אביהם" ואת שם המשפחה של האם כחלק משמם האמצעי, על פי מסמכי בית משפט שהגיעו לידי "ביזנס אינסיידר".

שופט בטקסס אישר את הבקשה בחודש שעבר, נכתב בידיעה. למאסק יש בסך הכל תשעה ילדים. הוא והזמרת הקנדית גריימס הביאו יחדיו שני ילדים לעולם, חמישה אחרים נולדו מאשתו לשעבר של מאסק, ג'סטין וילסון.

אילון מאסק. רויטרס
תשעה ילדים. אילון מאסק/רויטרס

על פי דיווחים, זיליס ילדה תאומים בנובמבר 2021, שבועות לפני שגריימס ומאסק הביאו לעולם את ילדם השני באמצעות פונדקאית. המיליארדר אמר כי הוא והזמרת "פרודים למחצה", על פי דיווח ב"פייג' סיקס", בספטמבר.

על פי חשבון הלינקדאין שלה, זיליס בת ה-36, היא מנכ"לית תפעול ופרויקטים מיוחדים בניוראלינק. היא החלה לעבוד בחברה במאי 2017. זיליס גם מכהנת כחברת דירקטוריון בחברת הבינה המלאכותית OpenAI, שנוסדה על ידי מאסק.

על פי "ביזנס אינסיידר", זיליס קיבלה הצעה לנהל את טוויטר לאחר שמאסק הציע לרכוש את החברה ב-44 מיליארד דולר, הצעה שהוקפאה באחרונה.

בתו הטרנסג'נדרית של מאסק הגישה באחרונה בקשה לשינוי שם חוקי משום שלדבריה, "איני רוצה לחיות או להיות משויכת לאבי הביולוגי בשום צורה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully