וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוכן הדוגמניות שי אביטל הספיק לשהות בהולנד שבע שעות לפני מעצרו

מערכת וואלה! חדשות

עודכן לאחרונה: 20.8.2022 / 22:18

אביטל, החשוד בעבירות מין, ענה "כן" כשנציגת משטרת ישראל סנ"צ יעל רייכרד קראה לו בשמו, ואז נעצר. על פי הדיווח בחדשות 13 בעל המסעדה שבה סעד ניסה לדבר איתו ועם חבריו בעברית, אבל הם לא הגיבו ושמרו על מרחק. אביטל העצור שומר בינתיים על שתיקה

בווידאו: הצהרה של רח"ט מודיעין, תת-ניצב דרור אסרף אודות מעצרו של שי אביטל/דובורת המשטרה

סוכן הדוגמניות שי אביטל, החשוד בעבירות מין רבות, הספיק לשהות בהולנד רק שבע שעות לפני שנעצר ביום חמישי. כך עולה מפרטים שפרסם שליח רשת 13 לאמסטרדם אלי סניור. לפי הדיווח, לפני כן הוא שהה בבלגיה. אביטל הגיע למסעדת מאיה סטייק האוז באזור ליידספליין, ושם הוא זוהה על ידי עובר אורח שדיווח למשטרה בישראל. מטה המשטרה בישראל העביר את התלונה להולנד, ושוטרים הגיעו לעצור אותו. נציגת משטרת ישראל בהולנד, סנ"צ יעל רייכרד הגיעה למקום עם שוטרים מקומיים, קראה לו "שי" וכאשר הוא הסתובב וענה "כן", הוא נעצר.

בשלב זה אין הערכה ברורה אם תאושר בקשת ההסגרה, שנשענת כרגע על שני מקרים של מעשה מגונה שמגובים בראיות מוצקות, מתוך 26 תלונות. אם תינתן למשטרה בישראל הארכה, יתכן שהיא תוכל לגבש בקשת הסגרה מפורטת יותר, שתגדיל את הסיכוי להצלחת המהלך.

שי אביטל. אינסטגרם, צילום מסך
בקשת ההסגרה נשענת על שני מקרים של מעשה מגונה, מתוך 26 תלונות. שי אביטל/צילום מסך, אינסטגרם

המשטרה אמרה הערב כי אביטל נעצר בעקבות מאמץ מודיעיני ממושך, שבמהלכו היא עקבה אחרי תנועותיו בנקודות שונות באירופה. מפרטים שמסרה המשטרה עולה שהעובדה שאביטל הגיע להולנד הייתה ידועה, ובעקבותיה הוצא לו צו מעצר בינלאומי בעל המסעדה שלידה נעצר אביטל סיפר שהוא הגיש לו ולחבריו אוכל וניסה לומר להם כמה מילים בעברית, אבל לדבריו, השלושה לא הגיבו ושמרו על מרחק. הוא נעצר במרחק של 150 מ' מהמסעדה. בשלב זה, נמסר עוד, שומר שי אביטל על שתיקה.

אתמול פורסם ברשת 13 כי אביטל עשוי להשתמש בדרכון הפורטוגלי שבו הוא מחזיק, ושמכוחו הוא נחשב לאזרח של האיחוד האירופי. אם אכן הוא יפעל כך, זה יקשה עוד יותר על הסגרתו לישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully