וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלי בושה: איימו, חבטו ושדדו איש עם מוגבלויות על כיסא גלגלים

עודכן לאחרונה: 15.8.2022 / 17:23

שני השודדים תועדו בסרטון של מצלמת אבטחה כשהם חובטים בראשו של הקורבן בעזרת קסדה ומכים בפניו באגרוף. הם שדדו ממנו אלפי שקלים במזומן ולקחו ממנו את שעונו. המשטרה עצרה את השניים, בן 22 מאזור ובן 46 מבת ים, ולאחר הגשת כתב האישום ביקשה את הארכת מעצרם

בווידאו: תיעוד של שוד של אדם על כסא גלגלים בבת ים/צילום: דוברות המשטרה

משטרת ישראל סיימה חקירה של שוד שבוצע בשבוע שעבר של אדם בעל מוגבלות המתנייד באמצעות כיסא גלגלים. היום (שני) הגישה הפרקליטות כתב אישום נגד החשודים במעשה. החקירה נפתחה לאחר קבלת דיווח על חשד לשוד, תוך איומים באקדח גז, של גבר נכה ברחוב מבצע סיני בבת ים. במהלך השוד נגשו החשודים לקורבן, חבטו בראשו בעזרת קסדה והיכו בפניו באגרוף. הם שדדו ממנו אלפי שקלים במזומן ולקחו ממנו את השעון שענד. האירוע כולו תועד בסרטון של מצלמת אבטחה.

ניידת משטרה. דוברות המשטרה, אתר רשמי
שוטרי משטרת בת ים הצליחו לאתר את החשודים/אתר רשמי, דוברות המשטרה

שוטרי תחנת בת ים איתרו את החשודים. אחד מהם הוא תושב אזור בן 22. השני תושב בת ים, בן 46. הם נצרו לחקירה ומאז הוארך מעצרם מעת לעת. עם סיום החקירה, בנוסף לכתב האישום, הוגשה גם בקשה לעצור אותם עד תום ההליכים.


אתמול הוארך מעצרם של שלושה נערים החשודים ששדדו באלימות עובדים זרים ברמלה במשך כמה חודשים. הדיון בעניינם של השלושה, תושבי העיר בני 16 עד 18, התקיים בבית משפט השלום בראשון לציון.

בעקבות שורת מעשי שוד אלימים של פועלים סינים בעיר בחודשים האחרונים, פתחה המשטרה בחקירה סמויה. בסוף השבוע, בלשי תחנת משטרת רמלה עצרו את הנערים בשעת מעשה ובעת שתקפו עובד זר וגנבו את תיקו.

בשבוע שעבר הגישה פרקליטות מחוז תל אביב כתב אישום כנגד רבאח זבידה, בן 42 מלוד, באשמה ששדד אישה בחניון בצפון תל אביב וגנב ממנה תכשיטים ורכוש בשווי של כ-120 אלף שקל. מכתב האישום נגדו עולה כי במהלך יולי הגיע הנאשם לחניון תת קרקעי בצפון בת"א.

משיצאה המתלוננת מרכבה נצמד אליה הנאשם ואמר: "שקט אל תצעקי אם את לא רוצה שאני אחתוך אותך בפנים". לאחר מכן משך מידה של המתלוננת צמיד יהלומים והורה לה למסור לו את שאר התכשיטים שהיו ברשותה תוך שהוא מאיים עליה באומרו "אני אחתוך לך את היד". משלא נענתה להנחיותיו, משך בכוח את הטבעות והעגילים שענדה תוך שהוא מכאיב לה. בניסיון להגן על עצמה ולמנוע את הגניבה, המתלוננת נשכבה על הרצפה, אז הנאשם דרך עליה בחוזקה וחיפש עליה תכשיטים נוספים תוך שהוא מאיים עליה בתנועות ידיו שיחתוך אותה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully