וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאות חרדים הפגינו נגד נתיחת גופתו של הילד שנחנק למוות, מכת"זיות הופעלו לעברם

עודכן לאחרונה: 15.8.2022 / 0:25

מאות חסמו כבישים בירושלים ובבני ברק, יידו אבנים לעבר השוטרים ושרפו פחי זבל. השוטרים עצרו 5 מהמוחים בבירה. בן ה-4 מת אתמול בבית החולים שערי צדק, לאחר שאתמול על פי החשד חנק אותו דודו, לו רקע של בעיות נפשיות

מחאות חרדים קיצוניים בירושלים
14.8.22. מחאות החרדים הקיצוניים, אתר רשמי
מכתזית מופעלת נגד מפגינים בירושלים, הערב/אתר רשמי, מחאות החרדים הקיצוניים

מאות חרדים הפגינו הערב (ראשון) בכמה מוקדים בירושלים ובאזור בני ברק במחאה על ההחלטה לנתח את גופתו של בן ה-4 שעל פי החשד מת לאחר שדודו חנק אותו. על פי המשטרה, המפגינים חסמו כבישים, יידו אבנים ושרפו פחי זבל, באזור כיכר השבת, רחוב בר אילן בירושלים, ורחוב נהר הירדן בבית שמש. עד כה נעצרו חמישה מהמפגינים. השוטרים תועדו מפעילים מכתזיות כנגד המפגינים.

בנוסף, כ-300 איש הפגינו נגד ההחלטה בבבני ברק, ואף הרחיבו את ההפגנה לכביש 4, שם נחסם מחלף ז'בוטינסקי לתנועה ושוחרר כעבור זמן קצר. כמה עשרות מפגינים אף חסמו לזמן קצר את כביש 4 באזור מחלף בר אילן.

מחאות חרדים קיצוניים בירושלים
14.8.22. מחאות החרדים הקיצוניים, אתר רשמי
חרדים חוסמים כבישים בירושלים, הערב/אתר רשמי, מחאות החרדים הקיצוניים

לאחר מותו בן ה-4 ביצעה המשטרה צילום CT ובדיקות דם במכון לרפואה משפטית באבו כביר. בהמשך נערכה המשטרה לבצע נתיחה במכון על מנת לוודא את נסיבות מותו של הילד אך הוריו התנגדו בשל נימוקים דתיים ועתרו בסיוע המחלקה המשפטית של ארגון זק"א לבית משפט השלום בירושלים.

הערב, בתום דיון שהתקיים בנושא דחתה שופטת השלום מוריה צ'רקה את העתירה ואישרה למשטרת ירושלים לבצע את הנתיחה. בתגובה, הוגש ערר לבית משפט העליון והדיון בעניינו יתקיים מחר בבוקר. במקביל הנחו רבני העדה החרדית והפלג הירושלמי, שמשפחתו של הנער מזוהה עמו, לצאת להפגנות המוניות בערים החרדיות.

בן ה-4 מת אתמול בבית החולים שערי צדק, לאחר שאתמול על פי החשד חנק אותו דודו, לו רקע של בעיות נפשיות. מחקירה ראשונית של המשטרה עלה כי הילד נמצא מוטל על הרצפה עם סימני חניקה אחרי שבני המשפחה פרצו את דלת החדר בו הוא שהה - שהייתה נעולה. זאת, לאחר שבן ה-4 לא השיב לקריאותיהם ולאחר שאב המשפחה הוזעק מבית הכנסת. המשטרה מסרה כי לקרוב המשפחה החשוד מיוחסת עבירה של ניסיון רצח ומעצרו הוארך עד ל-23 באוגוסט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully