וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נקבע מותו של בן ה-4 שנחנק בידי קרוב משפחתו בירושלים

עודכן לאחרונה: 14.8.2022 / 13:30

המשטרה מסרה כי לקרוב המשפחה החשוד מיוחסת עבירה של ניסיון רצח. מחקירה ראשונית של המשטרה עלה כי הילד נמצא מוטל על הרצפה עם סימני חניקה אחרי שבני המשפחה פרצו את דלת החדר בו הוא שהה - שהייתה נעולה. זאת, לאחר שבן ה-4 לא השיב לקריאותיהם

בן 4 מירושלים במצב אנוש, החשד: נחנק בידי אחיו. 13 באוגוסט 2022/פלאש 90, יונתן זינדל

בן ה-4 שנחנק אתמול בידי קרוב משפחתו מת הבוקר (ראשון) בבית החולים שערי צדק. מחקירה ראשונית של המשטרה עלה כי הילד נמצא מוטל על הרצפה עם סימני חניקה אחרי שבני המשפחה פרצו את דלת החדר בו הוא שהה - שהייתה נעולה. זאת, לאחר שבן ה-4 לא השיב לקריאותיהם ולאחר שאב המשפחה הוזעק מבית הכנסת. המשטרה מסרה כי לקרוב המשפחה החשוד מיוחסת עבירה של ניסיון רצח ומעצרו הוארך עד ל-23 באוגוסט.

הזירה בירושלים. 13 באוגוסט 2022. יונתן זינדל, פלאש 90
הזירה בירושלים, אתמול/פלאש 90, יונתן זינדל

צוות מד"א שהוזעק למקום העניק לו טיפול רפואי ראשוני ופינה אותו לבית החולים שערי צדק בעיר כשהוא מחוסר הכרה, תוך ביצוע פעולות החייאה. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות המקרה ועצרה בזירה חשוד בשנות ה-20 לחייו, שככל הנראה סובל ממחלת נפש.

חובש בכיר במד"א זיאד דוויאת ופראמדיקית מד"א סיגלית מזרחי שהוזעקו למקום סיפרו: "כשהגענו לבית ראינו את הילד שהיה מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה. ביצענו בו פעולות החייאה מתקדמות וממושכות שכללו הנשמות, עיסויים ומתן תרופות. במהלך הפינוי לבית החולים המשכנו את פעולות ההחייאה עד שליבו שב לפעום."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully