וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אני באקסטזה שאני חי": טייס נאלץ לבצע נחיתת חירום באמצע כביש מהיר

עודכן לאחרונה: 10.8.2022 / 22:08

המטוס חווה תקלה במנוע, נחת כ-80 ק"מ דרומה מלוס אנג'לס ופגע בטנדר. שני יושבי המטוס נחלצו מההריסות הבוערות בצד הכביש. "חשבתי על המשפחה שלי", שחזר הטייס, "אני פשוט מאוד שמח שהדבר היחיד שאבד היה המטוס עצמו"

מטוס ביצע נחיתת חירום באמצע כביש מהיר בקליפורניה, שני בני האדם שישבו במטוס נחלצו מההריסות הבוערות.

המטוס, פייפר PA-32, שטס לשדה התעופה בעיר קורונה שבקליפורניה, חווה תקלה במנוע, נחת כ-80 ק"מ דרומה מלוס אנג'לס ופגע בטנדר. לוחמי האש כיבו את השריפה שפרצה במקום. שני יושבי המטוס נחלצו ללא פגע ולא דווח על פציעות של אנשים בקרקע. אחרי ההתרסקות, נתיבי הנסיעה נסגרו ליד היציאה משדרת בואנה ויסטה באזור.

הטייס, אנדרו צ'ו, נאלץ לקבל החלטה מהירה, כשהוא תלוי בין שמיים וארץ. "בצד ימין של המטוס שלי ראיתי את הכביש המהיר, והפחד הכי גדול שלי היה, כמובן, לפגוע במכוניות אחרות", שחזר. "אבל ראיתי מספיק רווח שם, ופשוט כיוונתי לשם". לאחר שנחלץ אמר, "אני באקסטזה שאני חי". צ'ו אמר כי ברגעי האמת הוא חשב על משפחתו. "אני פשוט מאוד שמח שהדבר היחיד שאבד היה המטוס עצמו", ציין.

נהג הטנדר שנפגע, ארמנדו רמירז, אמר שבזמן שנסע מהיישוב סנטה אנה שבקליפורניה הוא הרגיש במשהו פוגע בחלק האחורי של הרכב שלו. הוא אמר שהוא בר מזל שהוא לא נפגע באופן חמור יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully