וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכה ללא הפסקה ושובר את האף: תיעוד תקיפת נהג מטרונית בחיפה

עודכן לאחרונה: 9.8.2022 / 20:28

נוסע, שככל הנראה לא הספיק לרדת באחת התחנות, הכה את הנהג שוב ושוב וגרם לו חבלות קשות - כל זאת כשילדיו צופים באירוע: "כמו מכונית בלי ברקסים הוא נכנס לי בפנים, ראיתי שבראש שלו הוא בא להרוג אותי". בכיר ב"כוח לעובדים" מזהיר: "לא רחוק היום שנהג ישלם בחייו"

בווידאו: תיעוד תקיפת נהג במטרונית בחיפה/מערכת וואלה!

נהג במטרונית בחיפה הותקף באלימות קשה בשבוע שעבר על ידי נוסע, ששבר את אפו וגרם לו חבלות בחזה ובצלעות. הגבר התוקף הוא נוסע שככל הנראה לא הספיק לרדת באחת התחנות. הוא צעק לעבר הנהג שיפתח את הדלת, ולאחר שזה ביקש ממנו שיפנה אליו בנימוס, הכה אותו בחזה.

הנהג הודיע לבקרה כי הוא הותקף, אך לא הספיק לסגור את מחיצת הנהג. הנוסע, שהוריד מהמטרונית את שני ילדיו הקטנים שהיו עמו, עלה שוב ותקף את הנהג פעם נוספת, תוך שהוא שובר את אפו וגורם לו חבלות בחזה ובצלעות.

מטרונית. רונן טופלברג
הוריד את ילדיו מהמטרונית וחזר לתקוף. מטרונית/רונן טופלברג

בתיעוד האירוע ניתן לראות כיצד הגבר מכה את הנהג שוב ושוב באגרופים, מושך בשערו ומסרב להרפות. כל זאת, לעיני אשתו וילדיו הקטנים. "כמו מכונית בלי ברקסים הוא נכנס לי בפנים. אני לא מבין את זה - כבר 'הצגת את עצמך', 'הכנסת לי', למה לרדת מהאוטובוס ואז לחזור רק כדי להרביץ לי?", אמר א', הנהג שהותקף. "מה שיושב לי כל הזמן בראש זה הבכי של הילדה שלו שרואה הכול. לא מבין איזה בן אדם עושה דבר כזה מול הילדים שלו. ראיתי שבראש שלו הוא בא להרוג אותי. התפללתי רק שיעזוב אותי. רואים שמדובר בבן אדם שמאומן לפגוע".

תם פרומוביץ, ראש ענף תחבורה ב"כוח לעובדים", מסר בתגובה לאירוע כי "מדובר במקרה אלימות חריג בחומרתו, אך לא מפתיע. אנו עדים לעלייה במקרי התקיפה של נהגים - כ-20% לעומת השנה שעברה - ולא רחוק היום שנהג ישלם בחייו. קל להתעלם ולומר שמדובר במקרים קיצוניים, אך למרבה הבושה, הזלזול בנהגי התחבורה הציבורית מתחיל מלמעלה. לא יעלה על הדעת כי נהגי התחבורה הציבורית עדיין לא מוכרים כעובדי ציבור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully