וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כשנה לאחר המקרה: ביהמ"ש גזר על התוקף של השף שלום קדוש 39 חודשי מאסר

עודכן לאחרונה: 3.2.2022 / 10:34

אדקידק, שניסה לגנוב סכום כסף מרכבו של קדוש והטיח את ראשו ברצפה, הורשע בעבירות שוד וחבלה ונגזר עליו מאסר בפועל, מאסר על תנאי ופיצוי של 150 אלף שקלים לשף. קדוש, שאושפז בטיפול נמרץ, שב לאחר כחודש להכרה וארבעה חודשים מאוחר יותר השתחרר מבית החולים

כשנה לאחר המקרה: ביהמ"ש גזר על התוקף של השף שלום קדוש 39 חודשי מאסר/צילום: רוני כנפו

בית המשפט השלום בירושלים גזר היום (חמישי) 33 חודשים מאסר בפועל, שישה וחצי חודשי מאסר על תנאי ומתן פיצוי של 150 אלף שקלים על עלי אדקידק, שפצע קשה בחודש מרץ את השף שלום קדוש בתחנת דלק בירושלים. כתב האישום שהוגש נגדו בחודש אפריל מייחס לו עבירות שוד וחבלה.

חודשי המאסר שנגזרו על אדיקלק יצטברו לעונש שהוא מרצה כעת בגין עבירה אחרת, בה הופקע לו רישיון האסיר והוא נכנס לעוד כשנתיים בכלא.

מהפרקליטות נמסר כי "הסדר הטיעון אשר אומץ על ידי בית המשפט הביא בחשבון את אופי המעשה מחד ואת התוצאה החמורה מאידך. נפגע העבירה עודכן על ידינו לאורך ההליך. אנו מחזקים את נפגע העבירה ואת משפחתו ומתפללים יחד איתם להחלמה מלאה". התיק נוהל על ידי מרים בן גל מפרקליטות מחוז ירושלים.

שלום קדוש. יונתן זינדל, פלאש 90
שברים בגולגולת ובצוואר. קדוש/פלאש 90, יונתן זינדל

התקרית התרחשה בתחנת דלק בירושלים, אז אדקידק הבחין בשטרות כסף בתוך רכבו של קדוש מבעד לחלון, שהיה פתוח. במשך זמן מה הוא נע סביב המכונית והמתין להזדמנות בה יוכל לגנוב את הכסף. בשלב מסוים רכן אדקידק לעבר הרכב, הכניס את ידו הימנית ואת ראשו מבעד לחלון, לקח את הכסף שהיה ברכב ותחב אותו לכיסו.

מיד לאחר מכן, הבחין קדוש באדקידק והחל לרדוף אחריו. אדקידק, כך עולה מכתב האישום, ניסה להימלט ממנו אך זה הצליח לתפוס את ידו הימנית. כדי להימלט עם הכסף, הסתובב אדקידק והדף את קדוש בכוח לקרקע כדי להשתחרר מאחיזתו. המאבק בין השניים הסתיים בתוצאה קשה במיוחד. קדוש נפל, ראשו נחבט בעוצמה בכביש, ונגרמו לו שברים בגולגולת ובצוואר.

קדוש, שאושפז בטיפול נמרץ, היה מחוסר הכרה למשך חודש, ואחרי ארבעה חודשים הועבר למחלקת נוירוכירורגיה רגילה, שם עבר טיפולים שונים עד לשיפור במצבו.

גז"ד עלי אדקידק , נאשם בעבירות של שוד וחבלה חמורה של השף שלום קדוש, בימ"ש מחוזי ירושלים. יונתן זינדל, פלאש 90
39 חודשי מאסר. אדקידק/פלאש 90, יונתן זינדל

השף קדוש, מאבות המטבח הישראלי המודרני, הוא מורה הדרך הקולינרי של עשרות שפים והאיש שהאכיל ראשי מדינות וטבחים בכירים מרחבי העולם. הוא עלה ארצה ממרוקו בגיל 14 וגדל בעפולה. קריירת הבישול הארוכה שלו החלה בעבודה כטבח על אוניות נוסעים שיצאו מחיפה, עברה ב-1974 לירושלים, ונטעה בעיר שורשים עד עצם היום הזה.

בין השאר, עבד במלון הילטון, עבר משם למלון "גן־אור" (שהפך במרוצת השנים ללאונרדו פלאזה) והפך לשף המלון, תפקיד אותו הוא מחזיק בגאווה במשך כמעט יובל שנים. במהלך אותן שנים, ביסס קדוש את שמו בארץ ובעולם, ערך את "האנציקלופדיה לבישול ולאפייה". לפני כשלוש שנים, קיבל את עיטור העיר ירושלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully