וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השוד הסתיים בשברים בגולגולת: כתב אישום נגד תוקף השף שלום קדוש

עודכן לאחרונה: 8.4.2021 / 12:14

על פי כתב האישום, עלי אדקידק, חין בשטרות כסף בתוך הרכב מבעד לחלון שהיה פתוח חלקית וגנב אותו. קדוש שהבחין בדבר החל לרדוף אחריו והצליח לתפוס את ידו. אדקיק הדף אותו בכוח לקרקע כדי להשתחרר ממנו. מה ששהוביל לפציעתו באורח קשה של קדוש וכעת הוא מורדם ומונשם

בווידאו: הוארך מעצר החשוד בתקיפת השף שלום קדוש/צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

פרקליטות מחוז ירושלים הגישה היום (חמישי) כתב אישום נגד תושב העיר עלי אדקידק בגין פציעתו של השף שלום קדוש. כתב האישום מייחס לו עבירות שוד וחבלה חמורה, לאחר שהתקרית הסתיימה בפציעתו של השף בן ה-74 באורח קשה, ובעקבותיה הוא כעת מורדם ומונשם.

כתב האישום מפרט את רצף האירועים שהתרחש לפני כשלושה שבועות, בתחנת דלק בירושלים. על פי הפרקליטות, אדקידק הבחין בשטרות כסף בתוך רכבו של קדוש מבעד לחלון שהיה פתוח. במשך זמן מה הוא נע סביב המכונית והמתין להזדמנות בה יוכל לגנוב את הכסף. בשלב מסוים רכן הנאשם לעבר הרכב, הכניס את ידו הימנית ואת ראשו מבעד לחלון, נטל את הכסף שהיה ברכב ותחב אותו לכיסו.

הארכת מעצר לעלי אדקידק, חשוד בתקיפת השף שלום קדוש, בימ"ש השלום ירושלים. יונתן זינדל, פלאש 90
אדקידק בדיון בהארכת מעצרו/פלאש 90, יונתן זינדל

מיד לאחר מכן, הבחין קדוש באדקידק והחל לרדוף אחריו. הנאשם, כך עולה מכתב האישום, ניסה להימלט מממנו אך זה הצליח לתפוס את ידו הימנית. כדי להימלט עם הכסף, הסתובב אדקידק והדף את קדוש בכוח לקרקע כדי להשתחרר מאחיזתו.

המאבק בין השניים הסתיים בתוצאה קשה במיוחד. קדוש נפל, ראשו נחבט בעוצמה בכביש, ונגרמו לו שברים בגולגולת ושברים בצוואר. הוא פונה לבית החולים הדסה עין כרם במצב קשה, ועד היום הוא מורדם ומונשם.

הפרקליטות ביקשה מבית המשפט להורות על מעצרו של אדקידק עד תום ההליכים נגדו. "העבירות שעבר המשיב ונסיבות ביצוען מבססות את החשש שהמשיב יסכן את ביטחונו של אדם או את ביטחון הציבור", כתב עו"ד אור גבאי מפרקליטות מחוז ירושלים בבקשת המעצר. עוד ציין כי "אדקידק ביצע את המיוחס לו בכתב האישום בעודו הוא אסיר ברישיון כשלחובתו מאסר על תנאי של 8 חודשים שלא יעבור עבירות רכוש מסוג פשע".

עוד בוואלה!

"אני חושב עליך חבר שלי": בישראל ובצרפת מחזיקים אצבעות לשלום קדוש

לכתבה המלאה

תיעוד המאבק בתחנת הדלק

תיעוד: השף שלום קדוש מתעמת עם גנב ונפצע בראשו/מערכת וואלה!

קדוש, מאבות המטבח הישראלי המודרני, הוא מורה הדרך הקולינרי של עשרות שפים והאיש שהאכיל ראשי מדינות וטבחים בכירים מרחבי העולם. הוא עלה ארצה ממרוקו בגיל 14 וגדל בעפולה. קריירת הבישול הארוכה שלו החלה בעבודה כטבח על אוניות נוסעים שיצאו מחיפה, עברה ב-1974 לירושלים, ונטעה בעיר שורשים עד עצם היום הזה.

בין השאר, עבד במלון הילטון, עבר משם למלון "גן־אור" (שהפך במרוצת השנים ללאונרדו פלאזה) והפך לשף המלון, תפקיד אותו הוא מחזיק בגאווה במשך כמעט יובל שנים. במהלך אותן שנים, ביסס קדוש את שמו בארץ ובעולם, ערך את "האנציקלופדיה לבישול ולאפייה". לפני כשלוש שנים, קיבל את עיטור העיר ירושלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully