וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כחודש לאחר שהותקף: שב להכרה השף שלום קדוש

שיפור משמעותי חל במצבו של השף, שמאושפז בבית החולים הדסה עין כרם לאחר שנפגע בראשו במהלך שוד על ידי תושב ירושלים. בבית החולים סיפרו כי הוא הועבר מטיפול נמרץ למחלקת נוירוכירורגיה

תיעוד: השף שלום קדוש מתעמת עם גנב ונפצע בראשו/מערכת וואלה!

השף שלום קדוש שב להכרה היום (רביעי) כחודש לאחר שהותקף ונפגע בראשו בעת שוד. בבית החולים הדסה עין כרם מסרו כי הוא הועבר מטיפול נמרץ למחלקת נוירוכירורגיה רגילה.

לפני כשבועיים, פרקליטות מחוז ירושלים הגישה כתב אישום נגד תושב העיר עלי אדקידק בגין פציעתו של קדוש. על פי האישום, אדקידק הבחין בשטרות כסף בתוך רכבו של קדוש מבעד לחלון שהיה פתוח. במשך זמן מה הוא נע סביב המכונית והמתין להזדמנות בה יוכל לגנוב את הכסף. בשלב מסוים רכן הנאשם לעבר הרכב, הכניס את ידו הימנית ואת ראשו מבעד לחלון, נטל את הכסף שהיה ברכב ותחב אותו לכיסו.

שלום קדוש. יונתן זינדל, פלאש 90
שיפור משמעותי במצבו. קדוש/פלאש 90, יונתן זינדל

מיד לאחר מכן, הבחין קדוש באדקידק והחל לרדוף אחריו. הנאשם, כך עולה מכתב האישום, ניסה להימלט ממנו אך זה הצליח לתפוס את ידו הימנית. כדי להימלט עם הכסף, הסתובב אדקידק והדף את קדוש בכוח לקרקע כדי להשתחרר מאחיזתו.

המאבק בין השניים הסתיים בתוצאה קשה במיוחד. קדוש נפל, ראשו נחבט בעוצמה בכביש, ונגרמו לו שברים בגולגולת ושברים בצוואר. הוא פונה לבית החולים הדסה עין כרם במצב קשה, ועד היום הוא מורדם ומונשם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully