וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החשוד בתקיפת השף שלום קדוש: בעל עבר פלילי ששוחרר לאחרונה מהכלא

עודכן לאחרונה: 28.3.2021 / 22:49

בית משפט השלום האריך את מעצרו של עלי אדקידק בארבעה ימים. על פי החשד, הוא בדק שאין איש בסביבה וגנב רכוש מהרכב של קדוש, ולאחר שהשף התעמת עמו - הטיח אותו לרצפה ונמלט. הוא חשוד בעבירות של פציעה וחבלה וגניבה, אך מכחיש את המיוחס לו

בווידאו: הוארך מעצר החשוד בתקיפת השף שלום קדוש/צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

בית משפט השלום בירושלים האריך הערב (ראשון) בארבעה ימים את מעצרו של החשוד בתקיפת השף שלום קדוש. התוקף לכאורה, עלי אדקידק, חשוד בעבירות של פציעה וחבלה וגניבה מרכב. על פי נציג המשטרה יש לו עבר פלילי ושוחרר לאחרונה מהכלא. הוא מכחיש את המיוחס לו.

נציג המשטרה אמר בדיון כי על פי החשד, אדקידק בדק שאין אף אחד בסביבה, הכניס את היד לרכב של קדוש דרך החלון, גנב רכוש והחל ללכת. השף הבחין במתרחש, והתפתח מרדף של כמה מטרים, שבסיומו לדברי נציג המשטרה נראה החשוד מטיח את קדוש על הרצפה ונמלט. הסנגור אמר בדיון כי בתיעוד נראה הקורבן מסתבך בצינור ונופל, וכי לא רואים את החשוד דוחף אותו.

הארכת מעצר לעלי אדקידק, חשוד בתקיפת השף שלום קדוש, בימ"ש השלום ירושלים. יונתן זינדל, פלאש 90
שוחרר לאחרונה מהכלא. אדקידק בבית המשפט, הערב/פלאש 90, יונתן זינדל

עו"ד אשרף חסן, שמייצג את אדקידק מטעם הסנגוריה הציבורית, אמר כי "החשוד משתף פעולה עם החוקרים ומסר גרסה להשתלשלות האירועים, ומכחיש את החשדות. אנו ממתינים שהמשטרה תבדוק את גרסתו".

לפני שבוע אושפז קדוש בבית החולים הדסה עין כרם בירושלים לאחר העימות עם החשוד. המקרה התרחש בשעות הצהריים בתחנת דלק בעיר. בתיעוד ממצלמות האבטחה בתחנה נראה החשוד מושך את קדוש ומפיל אותו לרצפה, מה שגרם לחבלה בראשו.

  • עוד באותו נושא:
  • שלום קדוש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully