וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יום אחרי יום: תושב קריית אתא המוכר למשטרה הואשם בתקיפת עובדת בבית החולים רמב"ם

עודכן לאחרונה: 9.8.2022 / 17:28

ז'קי לוגסי מואשם כי חבט בעובדת בית החולים כבר ביום שלישי שעבר, וכשזו הבליגה המשיך בדרכו האלימה ותקף אותה שוב למחרת, הפעם באגרופים - עד שאיבדה את הכרתה והתמוטטה. לוגסי, שמוכר למשטרה ואף עומד נגדו מאסר על תנאי, הועבר לתחנת חיפה ומעצרו הוארך

הסייעת שהותקפה על ידי מטופל בבית החולים רמב"ם 03 באוגוסט 2022. רמב"ם, אתר רשמי
תקף אותה באגרופים. עובדת בית החולים לאחר התקיפה/אתר רשמי, רמב"ם

כתב אישום הוגש אתמול (שני) בבית משפט השלום בחיפה נגד תושב קריית אתא, ז'קי לוגסי, בגין שני אירועי תקיפת עובד ציבור ובתקיפה הגורמת חבלה של ממש. זאת, לאחר שתקף בשבוע שעבר עובדת בבית החולים רמב"ם בחיפה בעת שטיפלה בו.

לפי כתב האישום, לוגסי שאושפז במחלקה פנימית ד' של בית החולים תקף את העובדת כבר ביום שלישי שעבר וחבט בה מאחורי אוזנה במהלך טיפול. העובדת החליטה להבליג על המקרה ולא דיווחה על כך. אך למחרת, טרם שחרורו של לוגסי מבית החולים, הוא תקף אותה שוב, הפעם באגרופים למצחה עד שאיבדה את הכרתה והתמוטטה. מאבטחי בית החולים שהוזעקו למקום מצאו אותה על הרצפה, והיא נזקקה לטיפול רפואי. כמו כן, המאבטחים עיכבו את לוגסי והעבירו אותו לטיפול שוטרי תחנת חיפה, שם נעצר.

תחנת משטרה חיפה מחוז חוף. יואב איתיאל
מוכר למשטרה ולבית המשפט. תחנת משטרת חיפה/יואב איתיאל

במקביל להגשת כתב האישום ביקשה התביעה את הארכת מעצרו עד תום ההליכים המשפטיים נגדו. דיון לגופה של הבקשה יתקיים בשבוע הבא ובינתיים, תוך שהוא מחלים ממחלת הקורונה ותוך שעו"ד יגאל טרובמן המייצג אותו מטעם הסנגוריה הציבורית לומד את התיק ובהסכמתו, האריכה השופטת מריה פיקוס בוגדנוב את מעצרו עד החלטה אחרת.

לוגסי בן ה-51 מוכר למשטרה ולבית המשפט, ממסמכים שהגישה התובעת עו"ד הילה דהן לבית המשפט, עולה שלחובתו 31 הרשעות בעבירות אלימות, רכוש וסמים. הוא ריצה בעבר עונשי מאסר ממושכים, וכן עונש מאסר על תנאי של שבעה חודשים תלוי ועומד נגדו כחלק מתיק שנפתח ב-2019. אז, בשעת בוקר של דצמבר באותה השנה, הוא יצא מדירתו אוחז בסכין, ניגש לעבר רכבו של השכן ואיים עליו כי ישרוף את רכבו. אחר כך, לוגסי אף חורר את אחד מצמיגי הרכב באמצעות הסכין. השכן, שניסה לקחת ממנו את הסכין ללא הצלחה, נחתך בידו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully