וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבועיים אחרי: משפחתו של כליל שנהרג באסון הבולען פגשה את הכלבה שאיתרה את גופתו

עודכן לאחרונה: 2.8.2022 / 22:35

משפחתו של כליל קמחי שנהרג במהלך מסיבת חברה בכרמי יוסף, לאחר שנפל לתוך לבולען שנפער בבריכה בווילה, הגיעה לביקור ביחידת עוקץ, ופגשה את הלוחמת ג' וכלבתה אינגה, שסייעו בחיפושים אחריו ואיתרו לבסוף את גופתו. המשפחה הביעה בפניהם את הערכתה על תפקודם ומאמציהם

בווידאו: ביקור משפחתו של כליל קמחי, בבסיס יחידת עוקץ/דובר צה"ל

כשבועיים לאחר אסון הבולען בכרמי יוסף בו נהרג כליל קמחי, הגיעה היום (שלישי) משפחתו לביקור ביחידת עוקץ ופגשה את הלוחמת וכלבתה, שאיתרו את גופתו. במהלך הביקור פגשה המשפחה את מפקד יחידת עוקץ, סא"ל י' ואת הלוחמת, סמל ג' וכלבתה אינגה, שהוקפצו ליישוב, סייעו בחיפושים ואיתרו את גופתו של קמחי.

בהחלטה משותפת יחד עם משפחת קמחי, הוחלט במהלך הביקור שאחד מכלבי החילוץ החדשים ביחידה ייקרא על שמו. המשפחה הביעה את הערכתה ללוחמת ג', לכלבתה אינגה וליחידה כולה על פעילותה ותפקודה באירוע.

ביקור משפחתו של כליל קמחי ביחידת עוקץ 2 באוגוסט 2022. דובר צה"ל
הכלבה אינגה, היום/דובר צה"ל

הבולען נפער במהלך מסיבה של חברת שיווק בווילה להשכרה ביישוב ככל הנראה בשל תשתיות לקויות. בתיעוד מהאירוע ניתן לראות את המים נשאבים לתוך הבור שנפער, בעוד שהחוגגים מנסים לתפוס בנקודות אחיזה, כדי לא להישאב פנימה. בסרטון רואים גם את המתנפחים שהיו בבריכה נסחפים לתוך הבור ונעלמים. גבר נוסף, בן 34, גם נשאב לתוך הבור, אך הצליח לחלץ את עצמו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
ביקור משפחתו של כליל קמחי ביחידת עוקץ 2 באוגוסט 2022. דובר צה"ל
אימו של כליל עם הלוחמת ג' והכלבה אינגה, היום/דובר צה"ל

בעלי הבריכה, רחל ונתן מלר, נשלחו למעצר בית והם חשודים בגרימת מוות ברשלנות, ניהול עסק ללא רישיון, בניית הבריכה ללא היתר והלבנת הון.

כליל קמחי למד בתיכון כצנלסון בכפר סבא. הוא בוגר המכרז הבינתחומי ועסק בשיווק. ראש העיר כפר סבא רפי סער סיפר כי הוא היה אדם אהוב ומיוחד. "הוא יצא לבלות באירוע חברה ונהרג כתוצאה מתשתיות לקויות", אמר. "כל כך עצוב וכל כך מיותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully