וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוללת אופניים התלקחה וגרמה לשריפה בבית בנתניה - בן 11 נפצע קשה

עודכן לאחרונה: 1.8.2022 / 14:28

מחקירת האירוע עולה כי השריפה פרצה מהתלקחות סוללת אופניים, שהוטענה בחדרו של הילד אביאל דבוש. שישה בני אדם נוספים נפגעו בשריפה בבניין. דבוש פונה לבית החולים כשהוא מורדם ומונשם וסובל מכוויות בכל חלקי גופו. "משכנו את אביאל מהחדר דרך החלון"

בווידאו: זירת השריפה בה נפצע בן 11 באורח קשה ועדכון מבית החולים על מצבו/צילום: מד"א ודוברות שיבא

אביאל דבוש בן ה-11 נפצע היום (שני) קשה בשריפה שפרצה בדירה בנתניה, זאת ככל הנראה בעקבות התלקחות סוללת אופניים שהייתה בטעינה בחדרו. צוות מד"א שהגיע למקום פינה אותו לבית החולים שיבא תל השומר כשהוא מורדם ומונשם, וסובל מכוויות בכל חלקי גופו. באירוע נפגעו שישה בני אדם נוספים.

אחותו של אביאל, דניאלה, סיפרה כי הוא שהה עם אמו ושתי אחיותיו בבית כשפרצה השריפה, והן מאושפזות כעת בבית החולים לניאדו, כשהאם בטראומה. "בטרייה של אופניים חשמליים של אחיו הגדול שגר איתו בחדר הייתה בטעינה בחדר שלו, וכנראה התפוצצה", אמרה.

אביאל דבוש, נפצע מהתלקחות סולללה של אופניים שגרמה לשריפה בביתם, נתניה. באדיבות המצולמים
אביאל דבוש/באדיבות המצולמים

"שמענו על דברים כאלה שקרו, שזה מסוכן", המשיכה. "הם בדרך כלל מאוד זהירים, אימא שלי לא מסכימה להכניס את הבטריות האלה לתוך הבית והן רק במרפסת. כמה שהסברנו להם כנראה שרק עכשיו יבינו כמה הבטריות מסוכנות. החדר נסגר וכשזה התפוצץ הם משכו את אביאל דרך החלון הפנימי והוציאו אותו החוצה. יש לו כוויות ב-50% מהגוף, הוא מונשם ומורדם כדי שלא יכאב לו". בעקבות לאחר האירוע כתב אחיו של אביאל באינסטגרם: "חברים, להעיף את הבטריות מהבית".

עוד בוואלה!

שריפה גדולה פרצה בדרום רמת הגולן; תושבים פונו בכפר חרוב

לכתבה המלאה
שריפה בבית ברחוב ברב אלימלך נויפלד בנתניה, 1 באוגוסט 2022. כבאות והצלה נתניה, אתר רשמי
ילד בן 11 במצב קשה. השריפה בנתניה/אתר רשמי, כבאות והצלה נתניה

באירוע נפגעו שישה בני אדם נוספים, בהם בן 42 שפונה במצב בינוני לבית החולים לאחר שסבל משאיפת עשן. "הגענו בכוחות גדולים וחברנו לכוחות הכיבוי שפעלו במקום וחילצו אלינו ילד בן 11 שסבל מכוויות בגופו", סיפר פרמדיק מד"א רפי שבע. "הענקנו לו טיפול רפואי שכלל הרדמה והנשמה ופינינו אותו כשמצבו קשה. פצועים נוספים שהיו מחוץ לזירה סבלו משאיפת עשן וטופלו ע"י הצוותים הגדולים של מד"א והם פונו לביה"ח לניאדו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully