וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שריפה גדולה פרצה בדרום רמת הגולן; תושבים פונו בכפר חרוב

עודכן לאחרונה: 31.7.2022 / 19:52

הדליקה החלה בשלושה מוקדים שונים, אחד ביער מבוא חמה, שני בנחל מייצר והשלישי בסוסיתא. צוותים של עובדי קק"ל וצוותי כיבוי והצלה פועלים באזור

בווידאו: שריפה פרצה בדרום רמת הגולן; בתים פונו בכפר חרוב/צילום: עובדי ויערני קק״ל

שריפה פרצה היום (ראשון) באזור דרום רמת הגולן, שם פונו תושבים בקו הבתים הראשון ביישוב כפר חרוב. הדליקה החלה בשלושה מוקדים שונים, אחד ביער מבוא חמה, שני בנחל מייצר והשלישי בסוסיתא. צוותים של עובדי קק"ל וצוותי כיבוי והצלה פועלים באזור.

עם קבלת הדיווח על השריפה הוקפצו לאזור שישה צוותים מתחנת כיבוי גליל-גולן, שפעלו במוקדי השריפות שהיו בשטחים פתוחים. כמו כן הוזנקו שישה מטוסי כיבוי לסייע בכיבוי האש. בהמשך תוגברו הכוחות.

לאחר הערכת מצב של כוחות הכיבוי, הוחלט על פינוי קו בתים ראשון בקיבוץ כפר חרוב. מאוחר יותר עדכן מפקד תחנת גליל גולן, נתן בנשימול, כי הצליחו לבלום את התפשטות האש לעבר כפר חרוב, אך עקב העשן הרב הורה לתושבים על הסתגרות בבתים. "לוחמי האש עדיין פועלים במקום להשגת שליטה על השריפה", אמר.

שריפה פרצה בדרום רמת הגולן, 31 ביולי 2022. קק"ל, אתר רשמי
השריפה בדרום רמת הגולן, הערב/אתר רשמי, קק"ל
שריפה בדרום הגולן 31 ביוני 2022. כב"ה צפון / יחידת הכיבוי האווירית, אתר רשמי
שריפה בדרום הגולן, הערב/אתר רשמי, כב"ה צפון / יחידת הכיבוי האווירית

בשבוע שעבר התלקחה שריפה מעל המחצבה של זנוח, יישוב ליד בית שמש. שמונה צוותי כיבוי אש הגיעו למקום בסיוע ארבעה מטוסי כיבוי, ושתי קבוצות מטיילים פונו מהאזור.

בתחילת החודש פונו 1,100 ילדים ונערים, חניכים של תנועת הצופים, בעקבות שריפה גדולה שפרצה בשפלה, שם שהו במחנה קיץ. האש פרצה בשדה קוצים באזור בית עוזיאל והתפשטה לכיוון כרמי יוסף בתל גזר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully