וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נהרסו משפחות": המנהלים הבכירים נהרגו בתאונה בכביש 6 והותירו 8 ילדים יתומים

עודכן לאחרונה: 31.7.2022 / 15:17

ענת טל וניצן משה, חברי הנהלה בכירים ב-ICL - לשעבר כיל, נפגעו מרכב שנסע במהירות, סטה ממסלולו - ופגע בהם. על פי החשד נהג הרכב לא החזיק ברישיון, ונעצר לפני שנה. "כולם הרגישו שהוא היה אבא שלהם", אמרה בתו של ניצן. "אסור לתת לרוצחים לעלות על הכביש"

זירת התאונה בכביש 6, סמוך למחלף קריית גת/מערכת וואלה

ענת טל וניצן משה, חברי הנהלה בכירים בחברת ICL - לשעבר כימיקלים לישראל, נהרגו בתאונת דרכים בכביש 6 סמוך למחלף קריית גת בשבוע שעבר. "נהרסו משפחות - שמונה ילדים יתומים", אמרה לאה טל, אמא של ענת. "הוא היה בלי רישיון ובכל זאת עלה על הכביש - המסר חייב להיות חד וברור שלא צריך לתת לרוצחים על הכבישים".

בתאונה נהרג אדם נוסף, בדואי תושב הנגב. על פי החשד, הוא ככל הנראה נסע במהירות שלא מתאימה לתנאי הדרך, סטה ממסלולו - ופגע ברכב בו נסעו השניים. לפי רישומי המשטרה לא היה בידו רישיון נהיגה - ולפני כשנה הוא נעצר והוזמן לבית המשפט, אך לא הגיע לדיון בעניינו.

בני משפחה של ניצן משה , נהרג בתאונת דרכים. ללא, אתר רשמי
"כולם הרגישו שהיה אבא שלהם". בני משפחה של ניצן משה/אתר רשמי, ללא

ליהי משה, בתו של ניצן, סיפרה כי ברגעים האלו, המשפחה חושבים איך ממשיכים מפה ואיך חייהם יראו בעוד שנה. "אתה בעיקר חושב מה עכשיו", אמרה. "אף אחד לא מכין אותך לדברים האלו. אתה כועס על הכול. זה הגיע משום מקום בלי הכנה. עשרים שניות אתה יוצא מאוחר יותר מהעבודה, לא דקה, עשרים שניות".

"כולם הרגישו שהוא היה אבא שלהם", הוסיפה. "אני רואה את זה על החברים שלנו פה ואני כל כך שמחה שהוא הספיק להיות בשביל כולם וגם בשבילנו".

אייל משה, בנו של ניצן, אמר כי המסר מהתאונה המחרידה הוא לנהוג בטוח ולהיות זהירים. "אנחנו לא יודעים מי לידנו, מי מימין מי משמאל", אמר. "זה יכול להיות חבר, אח, מישהו שאני לא מכיר, נוצרי, יהודי, בדואי זה לא משנה, והכעס לא יחזיר את אבא שלי, הכעס לא יחזיר אף אחד שנהרג במקרים כאלה".

עוד בוואלה!

שניים מההרוגים בתאונה בכביש 6: ענת טל וניצן משה, מהמנהלים הבכירים במשק

לכתבה המלאה
ענת טל וניצן משה. נטלי כהן קדוש, עיבוד תמונה
נהרגו בתאונה הקטלנית. ענת טל וניצן משה/עיבוד תמונה, נטלי כהן קדוש

"אנחנו אוהבים את אבא, חשוב שיידעו", הדגיש. "אנחנו רואים את הפרצוף שלו בכל מקום וזה מצד אחד מחריד מצד שני מדהים. אנחנו שמחים שהוא היה כזה גדול. אנחנו ידענו, לא ידענו אם כולם יודעים וזה שכולם אומרים אותו דבר זה מטורף".

טל, בת 49 נשיאת חטיבת מוצרים תעשייתיים בחברה, הותירה אחריה ארבעה ילדים ואת הוריה ואחיותיה. משה, בן 50 סמנכ"ל בכיר לתפעול גלובלי, הותיר אחריו אישה, ארבעה ילדים וזוג הורים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully