וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שניים מההרוגים בתאונה בכביש 6: ענת טל וניצן משה, מהמנהלים הבכירים במשק

עודכן לאחרונה: 29.7.2022 / 10:22

השניים הם חברי הנהלה בכירים ב-ICL - לשעבר כיל. טל, בת 49, ומשה, בן 50, הותירו אחריהם בני זוג וארבעה ילדים כל אחד. ההרוג הנוסף הינו בדואי תושב הנגב. על פי החשד הוא נסע במהירות, סטה ממסלולו - ופגע ברכב בו נסעו השניים. הוא לא החזיק ברישיון, ונעצר לפני שנה

זירת התאונה בכביש 6, סמוך למחלף קריית גת/מערכת וואלה

ענת טל וניצן משה, חברי הנהלה בכירים בחברת ICL - לשעבר כימיקלים לישראל, הם שניים מתוך שלושת ההרוגים בתאונת הדרכים שאירעה אתמול (חמישי) בכביש 6, סמוך למחלף קריית גת. טל, בת 49 נשיאת חטיבת מוצרים תעשייתיים בחברה, הותירה אחריה ארבעה ילדים ואת הוריה ואחיותיה. משה, בן 50 סמנכ"ל בכיר לתפעול גלובלי, הותיר אחריו אישה, ארבעה ילדים וזוג הורים.

ההרוג הנוסף הינו בדואי תושב הנגב. על פי החשד, הוא ככל הנראה נסע במהירות שלא מתאימה לתנאי הדרך, סטה ממסלולו - ופגע ברכב בו נסעו השניים. לפי רישומי המשטרה לא היה בידו רישיון נהיגה - ולפני כשנה הוא נעצר והוזמן לבית המשפט, אך לא הגיע לדיון בעניינו.

"מעבר לתרומתם העצומה לחברה, ענת וניצן היו בראש ובראשונה חברים טובים של כולנו, שתמיד היו שם כדי לתמוך ולסייע לנו - מנהלים ועובדים כאחד - בכל דבר", נמסר מחברת ICL. "שניהם יחסרו לנו מאוד. מחבקים את משפחותיהם ברגעים קשים מנשוא אלה".

ענת טל וניצן משה. נטלי כהן קדוש, עיבוד תמונה
מותם נקבע במקום. ענת טל וניצן משה/עיבוד תמונה, נטלי כהן קדוש

מנהל מרחב לכיש במד"א חיים קרדי שהוזעק אתמול לזירת התאונה סיפר: "מדובר בתאונת דרכים מזעזעת. ראינו שני כלי רכב מעוכים. ברכב שהיה בשוליים נלכדו גבר ואישה בשנות ה-40 לחייהם וברכב השני על הכביש נלכד נהג הרכב גבר כבן 30. ביצענו בדיקות רפואיות, הם היו מחוסרי הכרה ללא דופק וללא נשימה ובתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותם".

מוקדם יותר אתמול נהרגו שני ישראלים בתאונת דרכים בסיני, אדם אחד נפצע קשה וארבעה נוספים בינוני. התאונה אירעה כשהישראלים היו בדרכם במיניבוס לגבול באזור נואיבה. מסוקים של צה"ל הוקפצו לגבול עם מצרים, כדי לפנות את הנפגעים במהירות לבית החולים יוספטל באילת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully