וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שופרסל, יש לכם גב מהציבור לצאת למלחמה; הרשתות שלא יהיו אתכם - יירקו לנו בפרצוף

גיא לרר

עודכן לאחרונה: 31.7.2022 / 11:14

אם דיפלומט תפסיק למכור מוצרים לשופרסל בגלל הסירוב האמיץ שלה להעלות את המחירים על גבנו, היא תתייצב הפעם בצד שלנו, ואנחנו נוכיח שאפשר להסתדר בקלות בלי יבואן שנוהג בחזירות. רמי לוי, יינות ביתן, ויקטורי ויוחננוף חייבות להתיישר - ולא להתפתות למבצעים על חשבוננו

בווידאו: הפגנה נגד יוקר המחיה בכיכר הבימה, ת"א/צילום: אורי סלע

שופרסל תקשיבו טוב טוב. ביום שישי דווח ב"אולפן שישי" שאתם מסרבים באופן אמיץ להעלאת המחירים המתוכננת של דיפלומט מחר (שני). בתגובה, הודיעה דיפלומט שהיא תפסיק למכור לכם בכלל, מתוך מחשבה שלא תעמדו בפגיעה שתספגו.

יש לנו כמה עניינים לא פתורים עם שופרסל (המחירים היקרים, סידור המדפים הלא הגון) אבל: אם יתפתח קרב כזה, ברור לנו לגמרי באיזה צד נהיה - בצד של הצרכן.

רשתות השיווק בישראל, עם הבעיות בהן, מקיימות אחוזי רווח נמוכים יחסית. אני אפילו חושב שיכולה להיות תועלת אם דיפלומט תחרים את שופרסל. זו תהיה הזדמנות היסטורית, למותגים הפרטיים (רק בבקשה, קצת יותר בזול) ולתעשייה המקומית, כמו גם לאופציות לקנות בייבוא מקביל בחצי מחיר.

מרכז לוגיסטי שופרסל. רובי קסטרו, ראובן קסטרו
שופרסל, יש לכם גב מאתנו לצאת למלחמה. מרכז לוגיסטי של שופרסל/ראובן קסטרו, רובי קסטרו

נוכיח שאפשר להסתדר, לדעתי בקלות, בלי כל המוצרים של דיפלומט. זה קל. זה קל כי התלות שלנו בהם לא באמת קיימת. זו פשוט הולכת שולל אדירה של עשרות שנים ועוד: יש סיכוי שבטווח הארוך גם המותגים הגדולים יחזרו עם יבואן נורמלי.

מפני שאיך לדעתכם יקבלו במטה "פרוקטר אנד גמבל" בסינסינטי יבואן בלעדי שהספיק בתקופה קצרה גם לגזור לכיסו דיבידנדים ענקיים, גם להעלות מחירים בחזירות, גם להסתכסך עם הציבור הישראלי באופן עמוק, גם לאבד את הלקוח הגדול ביותר שחולש על חצי מהשוק (שופרסל), גם להוריד את המכירות וגם להקריס את המניה?

עוד בוואלה!

מחיר הדלק צפוי לרדת בחצי שקל - בינתיים בחודש אוגוסט בלבד

לכתבה המלאה
רמי לוי בפתיחת סניף חדש בתל אביב, 1 ביוני 2021. יותם רונן
מי שלא יתיישר - יירק לנו בפרצוף. רמי לוי/יותם רונן

איך יקבלו במטה האירופי בז'נבה שעכשיו המחאה מופנית ל"פרוקטר אנד גמבל" עצמה, תוך דרישה הגונה: אל תעבדו עלינו עם יבואנים בלעדיים תאווי בצע, ופתחו את הייבוא לתחרות, כמו במקומות אחרים בעולם.

אז קדימה, שופרסל. בואו תראו שאנחנו אתכם הפעם בגלל שאתם, הפעם, בצד של הציבור כולו. עשו את הדבר הנכון. יותר מכך, רשתות השיווק הגדולות - רמי לוי, יינות ביתן, ויקטורי ויוחננוף - צריכות להתיישר עם שופרסל באופן חסר פשרות במלחמה העקרונית נגד חזירות היבואנים, ולהודיע שגם הן מסרבות לקבל העלאה. אם מי מהן תתפתה למבצעים ושלמונים שיוצעו לה על מנת שתעלה, לדעתי, זו תהיה יריקה בפרצופו של הצרכן בעת קריטית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully