וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יו"ר ההסתדרות קרא לפתוח בחרם צרכנים על חברות שייקרו מוצרים

עודכן לאחרונה: 26.7.2022 / 12:09

בר דוד נקב בשמותיהם של מספר ייבואנים כשסטוביץ ודיפלומט, עליהם איים בחרם אם יעלו מחירים. הוא האשים את החברות הגדולות בניצול הכאוס הפוליטי כדי להפיק רווחים על גבו של הציבור הישראלי. "נגמרה החגיגה"

בווידאו: בנט אומר בישיבת הממשלה כי מטרת השרים היא לפתוח את המשק לתחרות/מערכת וואלה!

יו"ר ההתסדרות ארנון בר דוד איים היום (שלישי) בחרם צרכנים על חברות שייקרו את מוצריהן. במסיבת עיתונאים מיוחדת שנערכה בבית ההסתדרות נקב בשמות ייבואנים, והזהיר אותם שלא להעלות מחירים: "שסטוביץ דיפלומט קימברלי - נגמרה החגיגה", אמר.

"אזהרתי שאם החזירות הזאת תמישך לא אהסס לפעול", אמר בר דוד. "אני מניע היום מהלך לא פשוט, שהתלבטתי לגביו תקופה ארוכה ואומר כאן עכשיו: אנחנו אזרחי ישראל והעובדים לא שבויים של אף אחד. חברה שתתחזר על אזרחי מדינת ישראל תצטרך להתמודד עם ההשלכות של המהלכים שלה על ידי חרם צרכנים שההסתדרות תפעיל עליהם החל מהיום.

"כל חברה כזאתי - אנחנו נלך לה על הראש", איים. "אני קורא לאזרחי מדינת ישראל להפסיק לקנות את המוצרים של החברות שלכם. תקנו את המוצרים החליפיים, תקנו חכם. זה יפסיק את עושק המחיה". הוא האשים את חברת שסטוביץ, עליה אמר שהיא "שולטת פה שנים עם מחירים מטורפים". כן אמר חברת דיפלומט שהיא "שותה לנו את הדם". הוא פירט שמות של מוצרים ששיש להחרים: "פלמוליב, לנדוור קפה, קולגייט, קלוין קליין, קליאו, סטארקטיס, אוראו, פרינגלס"

ארנון בר דוד בוועידת ההסתדרות. דוברות ההסתדרות,
"שטסוביץ דיפלומט קימברלי - נגמרה החגיגה". בר דוד/דוברות ההסתדרות

הוא האשים את החברות הגדולות בניצול הכאוס הפוליטי במדינה כדי להניב רווחים על חשבון הציבור הישראלי. "יש פה ניסיון ציני לנצל את הכאוס הפוליטי, וחברות ענק מנסות לעשוק את החברה הישראלית ולהעלות מחירים. לפני כמה חודשים אמרו שעלות השינוע זה 20 אלף דולר למכונה, שהדולר נמוך. המצב הכלכלי של התעשיינים ושל כל בעלי העסקים הוא לא רע ורואים את זה בעודפי הגבייה של המדינה", אמר.

עוד סיפר כי נפגש עם ראש הממשלה יאיר לפיד, והטיל עליו את האחריות ליוקר המחיה. "אמרתי לו שזה נפל במשמרת של שנינו ואני מצפה ממנו לפעול להוזלת יוקר המחיה. זה נפל על אוזניים קשובות. חייבים להוריד את הדלק את החשמל את הדיור".

"אני מתכוון שנצא לרחובות ושנסגור את המדינה על הרקע של יוקר המחיה", שב ואיים. "אני פונה למדינה -אל תנסו אותי ואותנו ציבור העובדים במדינת ישראל". לדבריו, ההסתדרות תעלה מחר בקמפיין נגד המשווקות הגדולות. "מבקש שנהיה חדים בחרם הצרכנים. הפעם כלו כל הקיצים".

כמו כן הוא קרא להקים סופרמרקט זול רק לחברי ההסתדרות, איום שאמור לפגוע בעיקר ברשתות השיווק הגדולות. "יכול להיות שנעשה כמה סופרים חברתיים בבנייני ההסתדרות, ונביא זכיין איתו נתקשר, שלא מאלה הקיימים, ונייצר רק לחברי ההסתדרות מוצרים במחירים ההגיונים שלהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully