וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמו של כליל שנשאב לבולען: "הנחמה היחידה של כולנו היא שבילית ונהנית עד לרגעיך האחרונים"

עודכן לאחרונה: 26.7.2022 / 14:57

בהספד שקראה בהלווייתו, סיפרה אמו של כליל קמחי, שמצא את מותו בבולען שנפער במסיבת בריכה בכרמי יוסף, על חייו ותפיסת עולמו. "לא פסחת עם שום סעיף כדי להיות מאושר בחיים", כתבה

בווידאו: תיעוד של הבולען שנפער בתוך בריכה פרטית בכרמי יוסף, צעיר נהרג/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק היוצרים, ניב אהרונסון וכיבוי אש

כליל קמחי, שמצא את מותו אחרי שנשאב לבולען בבריכה, הובא בשבוע שעבר למנוחות. אמו, אורית, ספדה לו בכאב. "אני ניצבת מולך ברגע הקשה בחיי. אני לא מאמינה שאני זו שמספידה אותך", אמרה. "דרך הטבע היא שאתה הוא זה שאמור להספיד אותי. אני בטוחה שההספד היה שנון רגיש ומיוחד. אך מה אני בכשרוני הדל יכולה לכתוב עליך?".

"בשתי מילים היית כליל השלמות, כמו השם שבחרנו עבורך. כל מילה נוספת רק תגרע. הבולען שלקח אותך מאיתנו פער בכולנו חור עמוק שלעולם לא יתמלא עד תום", המשיכה האם. "תמיד אמרנו שאתה השוקולד שבסנדוויץ', אבל הסנדוויץ' נשאר ללא שוקולד. מבטיחה שאנסה להחזיק את הסנדוויץ' עבור אבא שחף, אירית, נווה וגפן".

כליל קמחי, נהרג כשנשאב לבולען במסיבת בריכה בכרמי יוסף. 22 ביולי 2022. באדיבות המשפחה
"השוקולד שבסנדוויץ'". כליל קמחי/באדיבות המשפחה

עוד אמרה האם כי "עשינו כל שביכולתנו כדי שתהיה מאושר בחיים הקצרים שלך, וגם אתה לא פסחת על שום סעיף - ים, בריכה, ספורט, מסיבות, מסעדות וברים. כמה אירוני שמה שכל כך אהבת שאב אותך למותך. הנחמה היחידה של כולנו היא שבילית ונהנית עד לרגעיך האחרונים, נאהב אותך לעד".

קמחי בן ה-32 נהרג בשבוע שעבר במהלך מסיבת בריכה בווילה ביישוב כרמי יוסף, לאחר שנסחף לתוך בולען בעומק 13 מטר שנפער בקרקעית. התקרית התרחשה בזמן אירוע של חברת שיווק. אדם נוסף, בן 34, גם נסחף לתוך הבור, אך הצליח להיחלץ בכוחות עצמו. כוחות הצלה סרקו אחר ההרוג במשך כמה שעות, עד שגופתו נמצאה, ומותו נקבע במקום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully