וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני חשודים נעצרו בחשד למעורבות בהיעלמות הנער מוישי קליינרמן

עודכן לאחרונה: 26.7.2022 / 17:34

התפתחות משמעותית בחקירת היעלמות הנער, כארבעה חודשים לאחר שנראה לאחרונה באזור הצפון. אחד מהחשודים נעצר בשבוע שעבר, והשני אתמול. משפחתו של מוישי: "סומכים על המשטרה שתבצע כל פעולה שצריך". בעבר נעצר חשוד אחד בפרשה, אך שוחרר לפני כחודש

בווידאו: אמו של מוישי קליינרמן תוקפת את המשטרה על כך שאין קצת חוט 99 ימים מאז שהוא נעדר/צילום: מנחם קולדצקי

שני חשודים נעצרו בחשד למעורבות בהיעלמות הנער מוישי קליינרמן, כארבעה חודשים לאחר שנראה לאחרונה באזור הצפון - כך נודע לוואלה היום (שלישי). אחד מהחשודים נעצר בשבוע שעבר, והשני אתמול. מעצרם הוארך בשישה ימים. בד בבד, במהלך אחד הדיונים שהתקיימו היום בבית משפט השלום בירושלים בנושא, פרצה תגרה בין מעורבים לצלמי עיתונות.

משפחתו של מוישי מסרה כי "היחידה החוקרת נמצאת בקשר רצוף עם הורי הנעדר ומעדכנת אודות ההתקדמות בחקירה". בני המשפחה העידו כי הם רואים "מחויבות עמוקה של כל העוסקים בפרשה החל מרמת המפכ"ל, מפקד המחוז, ראש הימ"ר ועד אחרון שוטרי היחידה החוקרת", וכי הם סומכים על המשטרה "שתבצע כל פעולה שצריך על מנת לאתר את מוישי הנעדר מזה 122 יום ולהשיבו הביתה, ובהתאם אנו דורשים כי הנושא לא ירד מסדר היום".

עו"ד חן הולנדר, שמייצג את אחד החשודים מטעם הסניגוריה הציבורית, ציין כי "בפרשה הזו המשטרה עצרה בעבר חשודים ששוחרו, ואני סבור שגם במקרה זה החשוד ישוחרר בהקדם". עו''ד רועי אטיאס המייצג את החשוד הנוסף בפרשה הצטרף לדבריו, ומסר כי "למען הסר ספק אף אחד לא יכול לחשוד במרשי, גם לא היחידה החוקרת, בכך שגרם להיעדרותו של הנער. המשטרה בצעד נואש ומביש ניתן לומר, מנסה להדביק למרשי מעשים או מעורבות שלילית על לא עוול בכפו. אין לי שום צל של ספק שבימים הקרובים מרשי ישוחרר ממעצר ויטוהר מכל חדש".

מוישי קליינרמן. באדיבות המשפחה
נעדר מאז חודש מרץ. מוישי קליינרמן/באדיבות המשפחה

בחודש שעבר הודיעה המשטרה כי החשוד במעורבות בהיעלמותו של הנער שוחרר. בית המשפט הטיל צו פרסום על פרטי הפרשה. אמו, גיטי, מסרה לוואלה: "אנחנו אומרים מההתחלה שבטוח שמישהו חטף אותו. אנחנו מאמינים שהוא בחיים ובעזרת השם יחזירו אותו אלינו".

אחרי מאה ימים מהיעלמותו של מוישי הגיע מפקד מחוז ש"י עוזי לוי לבית הוריו במודיעין עילית, שוחח עמם במשך כשעה ועזב את המקום. בשלב זה לא נרשמה פריצת דרך בחקירה ולא חלה התקדמות משמעותית, אך במשטרה ממשיכים בחיפושים אחריו באזור הר מירון לצד פעילות מודיעינית, ובודקים כל בדל מידע שיוביל לאיתורו.

בן ה-16 יצא בסוף חודש מרץ מביתו שבמודיעין עילית לטיול עם חברים בצפון - ומאז נעלמו עקבותיו. לפני כשבועיים הודיעה המשטרה על הקמת צוות חקירה מיוחד ביחידה לחקירות פשעים בשומרון שיעסוק במאמצים לאיתורו.

קליינרמן, תלמיד ישיבה, יצא עם חבריו בחודש מרץ לטיול בצפון כשבשלב מסוים הם הגיעו לקבר רבי שמעון בר יוחאי ביישוב מירון. שם, החבורה התפצלה ובעוד שחבריו המשיכו בטיול, מוישי נשאר במתחם הקבר וביקש להתבודד. מאז, ניתק עמו הקשר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully