וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במהלך הרס בתי המחבלים מהפיגוע באריאל: עימותים פרצו עם כוחות הביטחון

עודכן לאחרונה: 26.7.2022 / 9:41

פלסטינים יידו בקבוקי תבערה, אבנים וזיקוקים לעבר לוחמי צה"ל שהגיעו לכפר קרוואת עין חסן שבשומרון, כדי להרוס את המבנים שבהם התגוררו המפגעים שרצחו את המאבטח ויאצ'סלב (דניאל) גולב לפני כשלושה חודשים. לא היו נפגעים בקרב החיילים

הרס בית המחבל שביצע את הפיגוע באריאל. 26 ביולי 2022/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א׳ לחוק זכויות יוצרים

עימותים פרצו הלילה (שלישי)בכפר קרוואת עין חסן בשומרון בין פלסטינים לכוחות הביטחון, שהגיעו להרוס את בתיהם של המחבלים שביצע את הפיגוע באריאל. בזמן הפעילות יודו לעבר לוחמי צה"ל בקבוקי תבערה, אבנים וזיקוקים. בנוסף, הובערו צמיגים. החיילים ירו בתגובה אמצעים לפיזור הפגנות וירי חי. אין נפגעים בקרב כוחות הביטחון.

לפני כחודשיים לקח חמאס את אחריות על הפיגוע, שבו נרצח המאבטח ויאצ'סלב (דניאל) גולב. ארגון הטרור טען כי הפיגוע הוא רק חלק משרשרת תגובותיו בעקבות "התוקפנות בהר הבית". בסוף השבוע לפני כן נעצרו שני המחבלים שביצעו את הפיגוע. המפגעים הם יחיא מרעי בן ה-19 ויוסף עאסי בן ה-20. השניים כבר נעצרו בשנה שעברה על ידי כוחות הביטחון. עאסי, המזוהה עם חמאס, אף הואשם בהסתה והיה כלוא בעבר.

זירת פיגוע ירי, אריאל, 30 באפריל 2022. ללא, פלאש 90
זירת הפיגוע באריאל. 30 באפריל/פלאש 90, ללא

"בתום פעילות מודיעינית ומבצעית מאומצת של שב"כ, צה"ל והימ"מ, נעצרו הערב שני החשודים המרכזיים במעורבות בפיגוע הירי", נמסר אז בהודעה משותפת לכוחות הביטחון. עוד נכתב בהודעה כי גם הנשקים שלפי החשד שימשו אותם נתפסו וכי החשודים הועברו להמשך חקירת שב"כ.

השניים נתפסו בכפר הפלסטיני קראוות בני-חסן, הממוקם צפונית-מערבית לאריאל. הם נעצרו יחד עם נשקיהם בשני בתים שונים בכפר, ואחד מהם זוהה כפעיל חמאס. אין ביניהם קשר משפחתי, ובשלב זה עולה חשד להתארגנות מקומית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully