וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אבל מה איתכם?": הביביזם אימץ את השיטה של בן גביר - לתקוע אצבע בעיניהם של השמאלנים

חיים לוינסון

עודכן לאחרונה: 26.7.2022 / 8:08

פעיל ליכוד אמר שהיה מוציא להורג את מי שהשתמש בכוח להשחית - אמירה שתכליתה לעצבן את השמאל. אף פעם הדיון לא בעניין עצמו, אלא על אחרים. כך, גם דיון בשאלת האחריות באסון מירון מתגלגל במהירות לתשובה של "אבל, אבל, אבל". זוהי השיטה - הסחת דעת וטיעוני קש

טקס הפרישה של שופט בית המשפט העליון, השופט ג'ורג' קרא, 29 במאי 2022. יונתן זינדל, פלאש 90
שופטי בית המשפט העליון, במאי/פלאש 90, יונתן זינדל

אתמול שמענו בטוויטר את דבריו המוקלטים של פעיל הליכוד מיכאל בן שושן לפיהם יש הרבה ראיות על מנת לתפוס את בכירי מערכת המשפט שלפיו השתמשו בכוח שלהם להשחית. הוא אמר שהיה צובע קיר בצבע לבן, מעמיד אותם בשורה, מוציא אותם להורג - והמדינה שלנו תיראה הרבה יותר טוב. הכל יסתדר, כולם יחזרו לשוק.

הדברים האלו נאמרו ב"ספייס", שיחה פתוחה בעמוד הרשת החברתית של פעיל המפלגה רמי בן יהודה. את רמי בן יהודה כולנו כבר מכירים, בימים כתיקונם הוא היה פרסונה נון גרטה, אבל הימים אינם כתיקונם. מטרת המחנה הביביסטי לעצבן את בן כספית והשמאלנים ולכן הם לוקחים את רמי בן יהודה ועולים אליו לרגל. הם אימצו את הבן גביריזם - אף פעם לא דנים על העניין עצמו, תמיד אומרים - "ומה איתכם? ומה עם טיבי? ומה איתכם?".

חיים לוינסון. 103fm
חיים לוינסון/103fm

במזנון התחנה, כשסיפרתי לאראל סג"ל ידידי על ההקלטה, הוא כרגיל גינה - וכרגיל גם יש אבל. "מה עם הדברים שאמרו נגד נתניהו?", אמר. זו ההתמחות של השופרות הביביסטים. תמיד יש אבל, העיקר לא לדון במהות. אתמול גם צפיתי בערוץ 20 בתוכנית של ידידי, יעקב ברדוגו. הייתה שם הופעה של הכתב גלעד צביק. מה הפעם? שלמה ינאי חבר ועדת החקירה הממלכתית של אסון מירון העז לשאול את נתניהו מה מידת האחריות שלו לאסון.

אפשר לשאול מה באמת מידת האחריות שלו בממשלה. ניהלתי דיון כזה עם אראל, אבל מה לעשות, כשהטיעון חלש מחפשים את ה"אבל". "האם אחד מחברי ועדת החקירה לאסון מירון נמצא בניגוד עניינים?", שאל צביק, מה הניגוד העניינים שלו אתם שואלים? אולי יש לו איזה נדל"ן במירון? לא.

מה מסתבר? לפני 10 שנים ינאי שקל להתמודד ברשימת יש עתיד, ובשנת 2018 הוא פגש לקפה את יאיר לפיד ברמת אביב. בנוסף, הוא שותף בחברת בירות ב-10%, אותה חברת בירות שבעבר נוהלה בידי יועצו של לפיד, הלל קוברינסקי. מה יש לומר? ניגוד עניינים חמור. אבל הינה יש טענת קש לבזבז עליה את הזמן במקום הדיון על הדבר עצמו. וזו השיטה, כל היום הסחת דעת, טיעוני קש והאשמות שווא - העיקר לעצבן את השמאלנים ולתקוע להם אצבע בעין. אל תדאגו, גם כשירצח פרקליט יהיה להם איזו טענת קש. "איפה אתם הייתם כשרצחו את דיין ב-1924?", ישאלו.

  • עוד באותו נושא:
  • פרשנות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully