וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אקוניס על פרסום ההתבטאויות של פעיל הליכוד: "תועמלנות מהזן הנמוך ביותר"

עודכן לאחרונה: 19.7.2022 / 11:59

חבר הכנסת תקף את הכתב שפרסם את דבריו של פעיל המפלגה שבוחר לגדף יריבים פוליטיים. אקוניס גינה את ההתבטאויות, וסיפר כי ערך עם הפעיל שיחה פרטית וביקש שיפסיק. "אם הסגנון הזה יופסק - כולנו הרווחנו מזה. ומי תפסיד? התקשורת"

ח"כ אופיר אקוניס. ראובן קסטרו
"מגנה את דבריו של רמי בן יהודה". אקוניס/ראובן קסטרו

השבוע נחשפו לציבור הרחב מעט מהתבטאויותיו הקשות של פעיל הליכוד רמי בן יהודה, שבוחר לגדף בחריפות את כל יריבי המפלגה ויורד לפסים אישיים. חרף דבריו, חברי הכנסת בליכוד ניגשים אליו באירועים ורואים בו סמן מרכזי בקרב חברי המרכז והמתפקדים.

חבר הכנסת אופיר אקוניס, ששהה בכנס לצד בן יהודה, הגיב על לפרסום בריאיון ב-103FM ואמר כי "הכתב שעשה את הכתבה הזאת, בכלל לא היה באירוע. אני רוצה שהציבור יעמוד על האמת ולא על תועמלנות מהזן הנמוך והפופוליסטי ביותר".

רמי בן יהודה ישראל כץ. קשת 12, צילום מסך
רמי בן יהודה וישראל כ"ץ/צילום מסך, קשת 12

לדברי אקוניס, הוא שוחח עם בן יהודה על הנושא בשיחה פרטית וביקש ממנו להפסיק עם התבטאויותיו. "אני מגנה כל התבטאות של רמי בן יהודה, כפי שאתם בתקשורת צריכים לגנות התבטאויות מטורפות של אנשי השמאל. השימוש באביזרי מין נגד הגברת נתניהו בהפגנות וההשוואות להיטלר", טען אקוניס.

כשנשאל אם חיבק את רמי בן יהודה במהלך הכנס, חזר ואמר חבר הכנסת כי "אני מגנה את ההתבטאויות שלו ואם השיחה האישית שהייתה לי איתו תגרום לכך שהסגנון הזה יופסק - כולנו הרווחנו מזה. ומי תפסיד? התקשורת שכבר לא תוכל להכתים את כל הליכוד".

אקוניס התייחס גם לתליון שבו הוטבעה דמותו של נתניהו והסביר כי מדובר ב"דבר מיותר לחלוטין". לדבריו, "אני לא מבין מה זה נותן למישהו חוץ מלפתוח את מהדורות החדשות. במקום שיעסקו ביוקר המחיה, מתעסקים בתליון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully