וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוינסון: "איוב קרא מונה להיות שר בגלל חנופה"; הח"כ השיב: "גזען"

עודכן לאחרונה: 28.6.2022 / 12:39

העיתונאי חיים לוינסון ושר התקשורת לשעבר התעמתו, לאחר שלוינסון כינה אותו טיפש. קרא: "נגמרו ימי הפנקס האדום"

חיים לוינסון (103fm ו'הארץ') כינה אתמול (שני) בתוכנית עם אראל סג"ל את השר לשעבר איוב קרא טיפש, ועלה היום לשידור וחזר בו מההשוואה הקשה שאמר על קרא: "אני חוזר בי מההשוואה לקופים, זה סתם היה מיותר, אבל אני לא חוזר בי מהנקודה", אמר, אך הוסיף: "איוב קרא מונה להיות שר התקשורת לא בגלל כישוריו, אלא רק בגלל יכולת החנופה המרהיבה לבנימין ושרה נתניהו".

קרא ששמע אתמול את הדברים, עלה לשידור והשיב: "הכישורים שלי יותר טובים מהמנהיג שלך המועדף, לפיד. אני עורך דין במקצועי. יש לי תואר שני מאונ' ת"א, אני קצין בכיר בצה"ל. אתה גזען כלפי ישראל השנייה", והוסיף: "נגמרו ימי הפנקס האדום. אם יש לך עוד אדם עם הכישורים שלי מהשמאל ומהימין, בוא נשמע אותך אומר את זה".

בהמשך דנו סגל ו-ורטהיים בשיח הפוליטי הסוער. ורטהיים אמר: "איפה שנוח לכם, אתם נגד הפוליטיקלי קורקט, ועל כל אמירה של איזה מבקר קולנוע מזדקן באיזו תחנה שאף אחד לא שומע, או זורק איזו הערה בפייסבוק, מריצים פה קמפיינים שלמים - בעוד שברשתות אומרים על שמאלנים, הומואים, נשים וערבים, דברים שאני בכלל לא רוצה להתקרב אליהם".

סגל אמר: "תגיד לי, אתה יודע איזה דברים עשו לי ולינון? שאני אקרא לך טוקבקים? יש מידה רבה של היתממות מצדך, כי הקהילה שלך תוקפת חזק על כל דבר שנאמר עליה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully