וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עובד במוסד לחינוך מיוחד באזור ירושלים נעצר בחשד שביצע עבירות מין בחניכים

עודכן לאחרונה: 25.7.2022 / 12:52

העובד, בן 30 ממצפה יריחו, דיווח על עצמו למחלקת הרווחה וקשר עצמו לכמה אירועי תקיפה. לפי החשד הוא התעלל מינית בחסר ישע ותקף כמה מחניכיו. מעצרו הוארך בשבוע. המשטרה: "עבירות קשות ביותר שעניינן עבירות מין ותקיפה בקטינים שהוא אחראי עליהם"

בווידאו: הסייעות ב"גן סיגל" מחולון הורשעו בהתעללות ותקיפה של פעוטות/צילום: יותם רונן

עובד במוסד לחינוך מיוחד באיזור ירושלים נעצר בחשד שביצע עבירות מין ואלימות כלפי כמה מחניכים עם צרכים מיוחדים. מחקירת המשטרה עולה כי העובד, בן 30, תושב מצפה יריחו, ביצע עבירות מין בילד ונהג לתקוף כמה חניכים נוספים. הוא נעצר על ידי שוטרי תחנת שלום במחוז ירושלים לאחר שדיווח על עצמו למחלקת הרווחה, ומעצרו הוארך היום (שני) בשבוע.

בחקירתו קשר עצמו החשוד לכמה אירועי תקיפה. הוא חשוד בעבירות של התעללות מינית של אחראי בחסר ישע, תקיפת חסר ישע וגרימת חבלה של ממש. נציג המשטרה בדיון הוסיף כי "מדובר בחשד לביצוע עבירות קשות ביותר שעניינן עבירות מין שונות בקטינים ותקיפות של קטינים בעלי מוגבלויות, תוך כדי זה שהוא אחראי על אותם קטינים".

המשטרה התחייבה כי "תמשיך לחקור את המקרה במטרה להגיע לחקר האמת, לפעול להגנה על ילדים ובני נוער בכל מקום ולחתור למיצוי הדין עם אותם אלו שיפגעו בהם".

ניידות משטרה לקראת מחאת אוהדי בית"ר ירושלים מול ביתה של סיגלית סייג. שלומי גבאי
ניידות משטרה, אילוסטרציה/שלומי גבאי

בשבוע שעבר, נגזר על עובד שופרסל שהכה עובד עם צרכים מיוחדים מאסר של שנה ו-10,000 שקל פיצויים לנפגע. לפני כשלוש שנים, התפרסם תיעוד בו צולם העובד, כאמל חמידאן, תושב בית ג'אלה, מכה עובד בסניף בגוש עציון באמצעות גליל קרטון, כשידיו קשורות בניילון נצמד.

ביום רביעי, בית המשפט המחוזי בתל אביב הרשיע שתי סייעות מ"גן סיגל" בחולון בעשרות אירועי תקיפה והתעללות בפעוטות. הסייעות, אורטל בנימין ורינת ינקו, הורשעו בעבירות של התעללות בקטין פיזית ונפשית, תקיפה הגורמת חבלה ותקיפה סתם, לאחר שביצעו את המעשים ב-26 פעוטות בגן שבוע עבדו בפרק זמן של כשלושה שבועות. עם זאת, זוכו השתיים בחלק מהמקרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully